Noget mere Helbred(denne gang lykkes det v~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-02-10 11:02

Har lige opdaget at min vrede er rettet indad eller sat sammen med dem der
torterede/programmerede mig?
dvs. forestiller jeg mig at de bliver vrede på mig eller andre, så bliver jeg enormt vred
på dem de er vrede på! For det meste mig selv!

Noget med retfærdig harme/vrede! Hvis der bliver gjort noget uretfærdigt/voldeligt ved mig
bliver jeg enormt rasende på mig selv? Hele følsen af at have ret i at "de gør noget
forkert" og det er "dem" der har uret og alt vreden er vendt mod mig selv!?!?
(mit Testosteron niveau bliver hævet!)
(Min forestillings evne blev brugt, af en eller anden grund en fantasi,
ikke noget fra hukommelsen, første gang! Måske tvunget af kroppens mangel på Testosteron)
Om at de gjorde skade på mig igen Bjørnholt/Torben
(Jeg er ikke en Masochist eller Homosexuel!)

Eks: "de påstår jeg skylder dem penge(uden at det er sandt) og tager min penge pung!"
Jeg ville selvfølgelig stoppe dem til enhver tid! Men følserne er forkerte!

Jeg har på fornemmelsen at:

"Forstå alting på en måde som er værst for dig selv"!
&
"Du må kun gøre det som er absolut nødvendigt for at holde dig i live"!
er grunden!

(Jeg er en myndig person og har været det siden jeg blev 18år! Og har aldrig givet lov til
andet end at der bliver forsøgt gjort noget ved en depression med EMDR)

Jeg har stadigvæk ikke: Bare selv fundet på en god grund til at stemme på et Dansk
Folkeparti!" Og gør det heller aldrig!

Min modstand mod det var grunden til al torturen til at starte med!

btw. jeg tror min underbevidsthed spiller ind og forsøger at få mig til "ubevidst"
at lave fejl og derefter dobbelt poste så folk ikke gider læse mine indlæg!
heller ikke selv om jeg sender en cancel da mange servere ikke tager imod dem!

Mangler stadigvæk ca 2/3 af min intelligens kvotient, men kan sikkert godt klemme mig
ind blandt de øverste 5-10% på en test
(eller også er det bare indbildning, men det føles sådan!
Jeg har så også altid ment at de nuværende intelligens test ikke måler intelligens!)

12år siden jeg har været helt vågen!

btw: Noget af programmeringen giver slip, hvis jeg påstår at jeg er en perverser
"Jeg tror jeg bliver belønnet hvis jeg sviner mig selv til, jeg har også lagt mærke til at
jeg bliver uvågen hvis jeg taler med folk, jeg bliver sløv,langsomt opfattende,uopmærksom
og er ikke nærværende" noget der ikke var tilfældet før "tortur programmeringen"
--
Pnic/Allah-25-04-1973-Taurus/WalnutTreeBorn-Sandgaardsvej/Kjellerup/Jutland/Denmark
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/f73515831ef05f3c?hl=da&dmode=source

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-02-10 12:40

"Peter Nicolaysen" <cavp@rznvy.qx (ROT13)> skrev i meddelelsen
> [...]
> --
> Pnic/Allah-25-04-1973-Taurus/WalnutTreeBorn-Sandgaardsvej/Kjellerup/Jutland/Denmark

Kom lige i tanke om, at hvis jeg siger jeg vil gøre skade på DK, så går Testosteron
produktionen i gang!(vrede)
Og gravede frem at det var forbrydernes(Bjørnholt og Co.) mening(det de sagde) at jeg
skulle sige det(jeg vil myrde DK) offentligt foran et kamera 3 gange! 3 gange?
(det virker kunstigt) Istedet for 1.gang

Det har de ikke fået mig til! Desuden har jeg fået gang i Testosteron produktionen!

(det var forbi min bevidsthed kortvarigt, da der var indbrud i Kjellerup sportsbutik og
jeg så et klip i fjernsynet, at løbe derned(for sent) og råbe det!(og syntes det virkede
underligt)

Og nu er jeg ved at melde mig ud af Folkekirken nu hvor det er upopulært!
(det kan godt være jeg venter en del år), Jeg syntes virkeligt det er en god ide!
(ikke programmering)

Det er selvfølgelig hvad man kan forvente når der går DF i Nationen!

Men det var ikke lige det som jeg forventede da jeg gik med til at prøve EMDR
som 25 årig for at blive mindre deprimeret(Seratonin, noget med maven!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-02-10 15:29

> [...]
> --
> Pnic/Allah-25-04-1973-Taurus/WalnutTreeBorn-Sandgaardsvej/Kjellerup/Jutland/Denmark

hmm.noget mere perverseri programmering! Har lige opdaget at min sex lyst nu er blevet
flyttet over sammen med min vrede og retfærdige harme på Torben/DJ ÆVL! Personen Bjørnholt
brugte til at tortere mig! Så jeg nu er en Voyeur/Sadist der bliver sexuelt ophidset af at
fantasere om at se ham tortere kvinder ihjel!

Så har jeg også prøvet det! Altså at være en Sadist! Alle har vel set en pornofilm engang
imellem! Så nu skal det på plads! Hvis jeg skal overleve!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-02-10 16:03

> [...]
> --
> Pnic/Allah-25-04-1973-Taurus/WalnutTreeBorn-Sandgaardsvej/Kjellerup/Jutland/Denmark
Så nu blev jeg forsøgt belønnet igen! Jeg går ud fra at det var det sidste jeg skrev i det
overstående indlæg!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-02-10 16:38

> [...]
> --
> Pnic/Allah-25-04-1973-Taurus/WalnutTreeBorn-Sandgaardsvej/Kjellerup/Jutland/Denmark
Nå ja, Jeg får en modbydelig sødlig klistret smag i munden af at børste tænder eller bruge
mundskylle middel!

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-02-10 16:53

Den 18-02-2010 22:37, Peter Nicolaysen skrev:

En hel masse indlæg.

Gør dig selv og os andre en tjeneste at søge professionel
hjælp. Og hvis du endelig vil udbrede dig med indlæg i stil
med de mange, du har postet her, så få dig en blog. Dine
indlæg er ikke relevante her, de er udelukkende støj.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-02-10 17:21

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> udbrede dig med indlæg i stil med de mange, du har postet her, så få dig en blog. Dine
> indlæg er ikke relevante her, de er udelukkende støj.

Du er velkommen til at filtrere mine indlæg væk! Grunden til at de er skrevet,
er mest til mig selv! Så jeg altid kan finde dem frem fra de forskellige nyhedsgruppe
arkiver! Feks. Google Groups
Hvis jeg får brug for det!

Mvh.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-02-10 17:33

Den 18-02-2010 23:21, Peter Nicolaysen skrev:

> [...]
> skrevet,
> er mest til mig selv! Så jeg altid kan finde dem frem fra de forskellige

Brug en blog i stedet for at betragte en nyhedsgruppe som
dit eget personlige arkiv. Du kan evt. prøve at få oprettet
din egen gruppe på Google Groups, hvis du absolut vil kunne
bruge Google Groups til at finde dine gamle skriverier frem.

Og nej, undertegnede og alle de andre læsere af denne gruppe
skal ikke hver især sidde og oprette filtre, fordi du ikke
kan finde ud af at skrive et passende sted.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://kimludvigsen.dk

Fra : Ulvir

Dato : 18-02-10 18:38

> [...]
> personlige arkiv. Du kan evt. prøve at få oprettet din egen gruppe på
> Google Groups, hvis du absolut vil kunne bruge Google Groups til at finde

dk.snak.knaldilaaget måske?

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-02-10 16:54

--

> [...]
> --
> Pnic/Allah-25-04-1973-Taurus/WalnutTreeBorn-Sandgaardsvej/Kjellerup/Jutland/Denmark
Og så føler jeg mig påvirket af et eller andet!, hvilket jeg hader Lim?
Det kan også være at det bare er det hånddesinficerings middel fra neutral!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-02-10 17:46

Min krops temperatur er steget ca 5 grader, tror det er pga testosteron!
C-vitaminer ca 5 gram, kalium,magnesium,kalk, almindelig vitamin pille!
og ca en teskefuld torskelevertran!
12mg Melatonin!(midt på dagen ikke for at sove men for antioxidant virkning!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-02-10 20:01

> [...]
> --
> Pnic/Allah-25-04-1973-Taurus/WalnutTreeBorn-Sandgaardsvej/Kjellerup/Jutland/Denmark
Og så er jeg blevet begrænset begavet! Hvad jeg selv anser for at være uintelligent!
Og af en eller anden grund også Narcisistisk (meget selv centreret)

Jeg har ellers altid været af den mening at det er en opdigtigtet sygdom som mænd
med en stærk personlighed altid bliver forsøgt ødelagt med!

Mennesker ser trods alt verden med deres øjne! Smager den mad de spiser
med deres egne smagsløg! Høre med deres egne øre osv!

Gad vide om Narcissus i virkeligheden bare var en mand der blev overfaldet
af sindsyge, fordi han nægtede at gøre dem gravide! Fordi de var så forkerte at børne
ville blive forkerte?

Og kællingerne så sindsyge at de tilsviner ham overalt og endda opkalder en sygdom efter
ham!
http://en.wikipedia.org/wiki/Narcissus_(mythology)
"One day when Narcissus was out hunting stags, Echo stealthily followed the handsome youth
through the woods, longing to address him but unable to speak first. When Narcissus
finally heard footsteps and shouted "Who's there?", Echo answered "Who's there?" And so it
went, until finally Echo showed herself and rushed to embrace the lovely youth. He pulled
away from the nymph and vainly told her to leave him alone. Narcissus left Echo
heartbroken and she spent the rest of her life in lonely glens, pining away for the love
she never knew, until only her voice remained."

Hvad med lav selvtillid? (Nemesis var trods alt Nemesis)

http://en.wikipedia.org/wiki/Nemesis_(mythology)

Sjovt nok er det viden der åbenbart er svær at finde frem efterhånden!

Straffer mænd for kvinders fejl, så han sidder der sku nok endnu Narcissus og ser i sit
spejlbillede(For Nemesis var en Møgkælling!)

og han bliver svinet til overalt!

(ikke ligefrem noget der hjælper på hans lave selvtillid)!

Næ Nej!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-02-10 20:12

> [...]
> --
> Pnic/Allah-25-04-1973-Taurus/WalnutTreeBorn-Sandgaardsvej/Kjellerup/Jutland/Denmark
Og de andre mænd? En ung mand som ham, kvinderne render efter ham?

Perfekt! Narcissus!
Bortset fra en ting!(han vidste det ikke!)

Rart nok med et billede, eller hvad?
så kan han se på det indtil han forstår det!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-02-10 20:32

> [...]
> Nordea konto nummer: 9266-8967125572

Og de andre mænd? En ung mand som ham, kvinderne render efter ham?

Bortset fra en ting!(han vidste det ikke han var perfekt!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-02-10 20:39

> [...]
> Nordea konto nummer: 9266-8967125572

Og de andre mænd? En ung mand som ham, kvinderne render efter ham?

Bortset fra en ting!(han vidste det ikke! At han var perfekt!)

Rart nok med et billede, eller hvad?
så kan han se på det indtil han forstår det!

eller river det i stykker! River Styx!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-02-10 08:14

> [...]
> --
> Pnic/Allah-25-04-1973-Taurus/WalnutTreeBorn-Sandgaardsvej/Kjellerup/Jutland/Denmark

Echo er så den ægte/eneste Narcisist af de to! Derfor navnet!
Men i kvinder er det ikke en fejl! De har jo ikke mænds beskytter instinkt,
som dækker hele deres gruppe!

Hun render efter Narsisus fordi alle syntes han er perfekt, og forventer
at hun har en chance!

Når han siger, nej! Kvinderne hader ham for sammenlignet med Echo
er de selv? Mændene hader ham! Fordi så kan det være de har en chance hos echo
eller de andre kvinder!

Nemesis er en møgkælling og et andet navn for Dyrenes Konge der kan mærke
flok mentaliteten!

Stemmer i DF er i DYR!