Nokia 6303
Fra : Jørgen

Dato : 15-02-10 15:32

Jeg har to spørgsmål om min nye mobil:

1) Jeg har under min begynder-famlen bemærket, at der dukkede tal op med det
digitale ur. Store tal på ca 15 mm i højden. Hvide med sort baggrund.
Manualen siger intet om det, og jeg kan ikke finde det store ur. Hvordan gør
man det?

2) Har den mon ikke en "optager"? Alle andre telefoner har haft denne lille
diktafon, som jeg jævnligt brugte til hurtige beskeder til mig selv.
Manualen siger som sædvanligt ikke noget om det.

Jørgen

Fra : Johnny

Dato : 16-02-10 09:38

"Jørgen" <skjelm@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Manualen siger intet om det, og jeg kan ikke finde det store ur. Hvordan

Prøv TDC manual:
http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/

> 2) Har den mon ikke en "optager"? Alle andre telefoner har haft denne
> lille diktafon, som jeg jævnligt brugte til hurtige beskeder til mig selv.
> Manualen siger som sædvanligt ikke noget om det.

Optag en lyd

1 Find "Optager"

Tryk på Navigationstasten.
Find Multimedia, og tryk på Navigationstasten.
Find Optager, og tryk på Navigationstasten.

Information
Displayet viser løbende, hvor lang tid optagelsen har varet og hvor meget
tid, der er tilbage.

Luk vindue

2 Start optagelsen

Tryk på Navigationstasten for at starte optagelsen.

3 Stop og gem optagelsen

Tryk på Navigationstasten for at afslutte optagelsen.
Optagelsen gemmes automatisk.

4 Afslut

Tryk på Rør på for at afslutte og vende tilbage til standbypositionen.

Fra : Jørgen

Dato : 18-02-10 00:18

> [...]
> Optagelsen gemmes automatisk.
>

> 4 Afslut
>
> Tryk på Rør på for at afslutte og vende tilbage til standbypositionen.

Tak for det. Så var den der alligevel.
Det er mærkeligt, at optgeren ikke bliver nævnet, hverken i
indholdsfortegnelsen eller i stikordsregistret.

http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_6303_classic_UG_da.pdf

Nu mangler jeg kun et finde det store ur.
Tak skal du have
Jørgen