god søn
Fra : Jørgen

Dato : 14-02-10 23:59

Bravo. Sikken hjælp, du giver den ældre herre. Gid det var mig, der havde en
søn, der kunne hjælpe mig med både mobilen eg PC'en. Jeg er 75 og har ingen
sønner nu, hvor jeg godt kunne bruge dem.
Jørgen

Fra : Henning P.

Dato : 15-02-10 12:10

Skal du have hjælp?

Hvor bor du i landet?

HK

Fra : Jørgen

Dato : 15-02-10 15:18

"Henning P." <Get@Grip.now> skrev i en meddelelse
> Skal du have hjælp?
>
> Hvor bor du i landet?
>
> HK

*********************

Det har jeg meget tit brug for. Tilværelsen kører jo meget langsommere i min
alder.
Jeg har ellers på mine mangfoldige besøg her i NewsGroups fået en fantastisk
stor hjælp, der har klaret mig ud af mere end een svær situation. Her er jeg
godt tilpas, og jeg spørger videre, når behovet er der.
Jørgen, 2500

Fra : simon

Dato : 15-02-10 15:43

Jørgen skrev:
> [...]
> stor hjælp, der har klaret mig ud af mere end een svær situation. Her er jeg
> godt tilpas, og jeg spørger videre, når behovet er der.

Hej Jørgen.
Det glæder mig at høre. Også her er jeg er ivrig bruger af
nyhedsgrupperne - synes jeg får meget ud af at bruge dem.
Er selv en årgang 1941 og er jo faktisk vokset op med alle
de nye ting, der er kommet - og vel mere - har taget dem i
brug løbende, men vi er alle sammen ikke for gamle til altid
at lære
mvh
simon (7400)
--
www.erling-simonsen.dk

Fra : Peter J

Dato : 16-02-10 14:50

Jørgen skrev:
> Bravo. Sikken hjælp, du giver den ældre herre. Gid det var mig, der havde en
> søn, der kunne hjælpe mig med både mobilen eg PC'en. Jeg er 75 og har ingen
> sønner nu, hvor jeg godt kunne bruge dem.

Takker.

Men egentlig pudsigt at se, hvordan mit indlæg er blevet opfattet vidt
forskelligt af forskellige personer. Nogen mener at jeg ligefrem håner
min far i mit indlæg, mens andre har forstået mit indlæg som det var
ment; som en hjælp til at finde en mobil til min far, som altså _er_ 66 år.

Peter J

Fra : Henning P.

Dato : 20-02-10 01:41

Ville meget gerne hjælpe med både PC og telefoner, men er fra 4900
(Happiness)