Nokia E72 ER den god ?
Fra : Fiberen

Dato : 14-02-10 10:17

Har tænkt på at købe den. Kan godt lide at der står taletid op til 12
timer.. Passer det ? Kender i den, og hvor tit skal man lade den ?
Er tastaturet til at ramme når man skal skrive sms ? Jeg har prøvet touch
telefoner, og det passer mig ikke, samt SE. c905, x1 mm ,, Gider dem ikke,
vil have en nokia igen..

Fra : Anders

Dato : 14-02-10 11:00

"Fiberen" <nope@email.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> telefoner, og det passer mig ikke, samt SE. c905, x1 mm ,, Gider dem ikke,

Kender den ikke, men du kan jo prøve den i en telebutik.

Fra : J.K.Arning

Dato : 20-02-10 20:40

On 2010-02-14 10:17:19 +0100, Fiberen said:

> Har tænkt på at købe den. Kan godt lide at der står taletid op til 12
> timer.. Passer det ? Kender i den, og hvor tit skal man lade den ?
> Er tastaturet til at ramme når man skal skrive sms ?

Det er efterfølgeren til E71 som efter min mening er den bedste mobil
telefon på markedet i mange år. Lang batteritid .. godt tastatur
(Kræver lidt tilvænding) og i det hele taget en bund solid telefon.

Jeg ville ikke tvivle et øjeblik, skulle jeg have noget andet end en
touchscreen ville jeg vælge E72 på stedet.

--
"We don't spend a lot of energy on old technology"

Steve Jobs om Flash

Fra : Anders

Dato : 20-02-10 20:42

"J.K.Arning" <jesper.arning@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> touchscreen ville jeg vælge E72 på stedet.
>
> --
> "We don't spend a lot of energy on old technology"

Om det er den bedste telefon på markedet kan vel diskuteres !

Fra : J.K.Arning

Dato : 20-02-10 20:53

On 2010-02-20 20:42:19 +0100, Anders said:

> Om det er den bedste telefon på markedet kan vel diskuteres !

Selvfølgeligt Anders .. diskuter du bare løs ..