Cisco 677 Router og Hub
Fra : Lars Ellekær Jacobse~

Dato : 03-08-01 23:38

Hejsa
Jeg har et netværk med en Cisco 677 Router, som jeg gerne vil have koblet en
hub på, skal hubben "bare" (her menes routeren i port 1 og modemet i port 2
og de efterfølgelden computere i port 3 og op efter), sættes mellem Router
og modemet eller hvordan ?

Med venlig hilsen
Lars Jacobsen

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 04-08-01 16:30

"Lars Ellekær Jacobsen" <lars_ellekaer@jacobsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og de efterfølgelden computere i port 3 og op efter), sættes mellem Router

Hvilket modem ?

PC'ere og router sættes til hub/switch.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : S. Andersen

Dato : 05-08-01 00:27

> [...]
2
> og de efterfølgelden computere i port 3 og op efter), sættes mellem Router

uhm... Cisco 677 er et ADSL modem/router ... hvor vil du hen med "modem" ??

Fra : Lars Ellekær Jacobse~

Dato : 05-08-01 00:47

Det Jeg mener med modem er at ROUTEREN har en eller anden "boks" koblet
efter sig med et crosscabel

Fra : Erwin Lansing

Dato : 05-08-01 08:26

"Lars Ellekær Jacobsen" <lars_ellekaer@jacobsen.mail.dk> writes:

> Det Jeg mener med modem er at ROUTEREN har en eller anden "boks" koblet
> efter sig med et crosscabel

en Cisco 677 er ADSL model samt router, så den kan direkte ind i
hubben sammen med dine andre maskiner. Jeg har dog ingen anelse om
hvad den "anden boks" er du snakker om

Forresten, læs gerne: http://usenet.dk/netikette/quote.html

--
Erwin Lansing       --       http://netikette.dk
abe (a) fnidder.dk

Fra : Jakob Færch

Dato : 05-08-01 19:57

In article <3b6c894f$0$52643$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"Lars Ellekær Jacobsen" <lars_ellekaer@jacobsen.mail.dk> wrote:

> Det Jeg mener med modem er at ROUTEREN har en eller anden "boks" koblet
> efter sig med et crosscabel

Hvad står der på denne "boks"?

/Jakob

Fra : Lars Ellekær Jacobse~

Dato : 07-08-01 19:13

Jeg har fundet ud af hvad den "boks" er, det er Firewall