MS Windows
briani 27239
Vis skrivebord i Windows 7.
Fra : Søren Blom

Dato : 13-02-10 16:47

Er der nogen som kan forklare mig, hvordan jeg får en knap i proces linien
der hedder vis Skrivebord, den savner jeg meget.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom

At rydde op efter børene imens de vokser op, er som at skovle sne, imens det
stadig sneer

Fra : Bjarne Chr

Dato : 13-02-10 16:50

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i meddelelsen
> Er der nogen som kan forklare mig, hvordan jeg får en knap i proces linien
> der hedder vis Skrivebord, den savner jeg meget.

> [...]
Har du kigget helt til ude højre på proces linien ?
Bc

Fra : Benny Nissen

Dato : 13-02-10 16:51

Søren Blom wrote:
> Er der nogen som kan forklare mig, hvordan jeg får en knap i proces
> linien der hedder vis Skrivebord, den savner jeg meget.

Den sidder helt til højre i processlinien. Helt uden for uret