MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Afspille lyd langsomt
Fra : Preben

Dato : 13-02-10 13:08

Nogen her, der kender et program, der kan afspille lyd (MP3) langsomt - en
slags "slowmotion", slowsound eller hvad det nu måtte hedde?

--
Venlig hilsen
Preben Andersen

Fra : CK®

Dato : 13-02-10 13:52

Den 13-02-2010 13:07, Preben skrev:
> Nogen her, der kender et program, der kan afspille lyd (MP3) langsomt -
> en slags "slowmotion", slowsound eller hvad det nu måtte hedde?

Tjah, hvis du vil betale for det eller prøve en gratis periode, er der
jo The Amazing Slowdowner fra ronimusic.com.

Og så har den gratis jetaudio-afspiller en speed funktion, som kan
afspille mp3-filen hurtigere eller langsommere. Kan hentes her:
http://download.cnet.com/JetAudio-Basic/3000-2141_4-10013740.html

Claus

Fra : Benny Nissen

Dato : 13-02-10 14:57

Preben wrote:
> Nogen her, der kender et program, der kan afspille lyd (MP3) langsomt -
> en slags "slowmotion", slowsound eller hvad det nu måtte hedde?

Windows Media Player

Fra : Preben

Dato : 13-02-10 16:32

Den 13.02.2010 kl. 14:57 skrev Benny Nissen <benny@bennynissen.dk>:

> Windows Media Player

Hvordan gør du det? Jeg kan ikke umiddelbart se hvordan?

--
mvh/Preben

Fra : Benny Nissen

Dato : 13-02-10 16:50

Preben wrote:

> Hvordan gør du det? Jeg kan ikke umiddelbart se hvordan?

Højreklik -> Enhancements -> Play speed settings

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 13-02-10 21:22

Preben wrote:

> Hvordan gør du det? Jeg kan ikke umiddelbart se hvordan?

Det vil jeg også godt vide, - jeg kan ihvertfald ikke få WMP i XPPro til
det... - Men her er et par programmer, der kan.

Pulse Master 6.20 (semiprof., shareware)
Control your music speed and pitch independently in real time, and
record the results.
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/149702
LittleFunny Mp3 Player 1 (freeware)
Manipulate playback speeds of MP3 and WAV files.
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/10431236
mp3_chung 1.0 (legetøj!, freeware)
Listen to your audio files with echo and speed control.
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/10921158
BestPractice 1.03 (freeware)
Control the speed of your music.
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/10794555
TransScriber 1.7 (freeware)
Control and play various sound files.
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/10508103

mvh. Erik Richard

Fra : /John

Dato : 13-02-10 16:56

"Preben" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse

Nogen her, der kender et program, der kan afspille lyd (MP3) langsomt - en
slags "slowmotion", slowsound eller hvad det nu måtte hedde?

Prøv at kigge her:

Free Audio Editor:
http://majorgeeks.com/Free_Audio_Editor_d6227.html

(Se screenshot)

John

Fra : Preben

Dato : 13-02-10 17:31

Den 13.02.2010 kl. 16:49 skrev Benny Nissen <benny@bennynissen.dk>:

> Højreklik -> Enhancements -> Play speed settings

OK, tak. Jeg fandt ud af, at hastigheden også kan nedsættes med
Ctrl-Shift-S.
--
mvh/Preben

Fra : Preben

Dato : 13-02-10 17:33

Den 13.02.2010 kl. 13:51 skrev CK® <kaplov@image.remove.dk>:

> Tjah, hvis du vil betale for det eller prøve en gratis periode, er der
> jo The Amazing Slowdowner fra ronimusic.com.

Betale? Helst ikke
Gratisversionen virker fint til mit brug.

> Og så har den gratis jetaudio-afspiller en speed funktion, som kan
> afspille mp3-filen hurtigere eller langsommere. Kan hentes her:
> http://download.cnet.com/JetAudio-Basic/3000-2141_4-10013740.html

Jeg prøvede den, men det er næsten uoverskueligt at finde ud af det program

--
mvh/Preben

Fra : Preben

Dato : 13-02-10 17:35