Cinergy C PCI HD
Fra : Stone

Dato : 13-02-10 08:39

Hej vil lige høre jer . Hvis jeg køber sådan et kort "Cinergy C PCI HD"
til min Pc , der er DVB-C i det, og jeg har YouSee.
Er der noget jeg skal tage højde for
Mvh Steen

Fra : Jesper Lund

Dato : 13-02-10 15:51

Stone wrote:

> Hej vil lige høre jer . Hvis jeg køber sådan et kort "Cinergy C PCI HD"
> til min Pc , der er DVB-C i det, og jeg har YouSee. Er der noget jeg
> skal tage højde for Mvh Steen

Du skal for eksempel undersøge om kortet er understøttet af dit software
setup. Windows MCE har et "vanskeligt" forhold til DVB-C, men der er
andre faldgruber.

--
Jesper Lund

Fra : Jesper Brock

Dato : 16-02-10 19:32

Jesper Lund skrev:
> Du skal for eksempel undersøge om kortet er understøttet af dit software
> setup. Windows MCE har et "vanskeligt" forhold til DVB-C, men der er
> andre faldgruber.

Men det kan lade sig gøre.... jeg kører DVB-C i windows 7 MCE med netop
sådan et kort.

Hemmeligheden ligger i et program fra DVBLogic (dem der også står bag
DBViewer).

Programmet hedder DVBlink TVsource og kan hentes her i en 20 dages
trial-version: http://www.dvblogic.com/purchase.php

Jeg skal retfærdigvis sige, at jeg kun har kørt med det 1½ dag, men
tilsyneladende virker det upåklageligt

--
Venlig hilsen

Jesper Brock
80'er-DJ og cand.jur-studerende på S.D.U.
www.flashlight-gruppen.dk

Fra : Jesper Lund

Dato : 16-02-10 20:45

Jesper Brock wrote:

> Jeg skal retfærdigvis sige, at jeg kun har kørt med det 1½ dag, men
> tilsyneladende virker det upåklageligt

God fornøjelse. Jeg bruger heldigvis et OS hvor alle DVB enheder
behandles på samme måde, uanset om det er DVB-T, C eller S

--
Jesper Lund