MS Windows
briani 27239
Notes værktøj med sync. funktion /
Fra : Steen Mikkelsen

Dato : 12-02-10 19:01

Jeg kunne godt bruge en "Notes" værktøj til min Win7 og XP, som har
mulighed for at lægge de oprettede Noter ud på en server, der gør det
muligt at kunne bruge de samme Noter på min hjemmepc og min arbejdspc.

Jeg har testet A-note, som ikke vil sync.

og SyncNotes, som heller ikke vil sync. selv om jeg har oprettet min
egen SQLdatabase til formålet

Finder der andet af den slag software, som har den ønskede funktion og
som virker ?

Fra : Henning

Dato : 12-02-10 19:36

On Fri, 12 Feb 2010 19:01:03 +0100, Steen Mikkelsen
<sfm@post1.tele.dk> wrote:

>Jeg kunne godt bruge en "Notes" værktøj til min Win7 og XP, som har
Notes som i Notepad eller Notes som i Lotus Notes?

Hvad med f.eks. www.dropbox.com hvor du lægger tingene ud på nettet?