Spionbilleder af Ipad i Danmark
Fra : Dan Andersen

Dato : 13-02-10 00:43

Ipad har i længere tid været i Danmark - ganske få har opdaget, men det er
lykkedes mig at tae et par billeder!

Klik på www.dbamott.dk -> Informationer -> pudsigheder

God fornøjelse

Fra : mig-selv

Dato : 13-02-10 01:36

Dan Andersen skrev:
> Ipad har i længere tid været i Danmark - ganske få har opdaget, men det
> er lykkedes mig at tae et par billeder!
>
> Klik på www.dbamott.dk -> Informationer -> pudsigheder
>
> God fornøjelse

Spam, never mind

Fra : Dan Andersen

Dato : 13-02-10 11:22

"mig-selv" <newsFJERN@glostrup.it> skrev i meddelelsen

> Spam, never mind

Har intet med spam at gøre..

"Den der kun tager spøg for spøg og alvor kun alvorligt - han og hun har
faktisk fattet begge dele dårligt."
Citat fra Piet Hein

Men synd, du ikke giver dig til kende.

mvh. Dan Andersen

Fra : CK®

Dato : 13-02-10 13:57

Den 13-02-2010 11:21, Dan Andersen skrev:

> [...]
>
> Har intet med spam at gøre..
>
> "Den der kun tager spøg for spøg og alvor kun alvorligt - han og hun har

Rolig, rolig.
Den var da meget sjov, lidt søgt, men sjov.

Claus

Fra : Brian Lund

Dato : 16-02-10 13:27

> Har intet med spam at gøre..
>
> Men synd, du ikke giver dig til kende.

Så kan jeg skynde mig at sige SPAM! For det virker hurtigt sådan når du
linker til din egen private hjemmeside!

Næste gang så lav en satirisk stregtegning af en ipad eller sådan noget og
link til det, det havde nok været sjovere...

Brian (der absolut ikke er fan af æbleting)

Fra : CC

Dato : 16-02-10 14:33

"Brian Lund" skrev i meddelelsen ...

> [...]
>
> Næste gang så lav en satirisk stregtegning af en ipad eller sådan noget og
> link til det, det havde nok været sjovere...

Det lyder som om, at du ike har læst/gjort/klikket resten "->
Informationer -> pudsigheder" http://www.dbamott.dk/pudsigheder.html

Fra : mig-selv

Dato : 16-02-10 23:44

CC skrev:

> Det lyder som om, at du ike har læst/gjort/klikket resten "->
> Informationer -> pudsigheder" http://www.dbamott.dk/pudsigheder.html

Kunne man formode at OP selv kunne have lavet det link, istedet for at
linke til forsiden, hvor der åbenbart var en del han gerne ville have
vist frem?

Klik dit og dat og bummelum og hvad man ellers kan finde på, er da et
forsøg på at trække folk til hovedsiden, når der nu vittelig kan linkes
direkte frem til siden.

Ellers skal vi til at henvise til google.dk > klik på link 1.956.345 og
så er du hvor jeg har noget jeg vil vise dig

Jeg finder det spam, når man målbevist tvinger folk til forsiden, der
intet har med emnet at gøre.

Venligst

Mcwm

Fra : CC

Dato : 17-02-10 12:09

"mig-selv" skrev i meddelelsen ...

> Kunne man formode at OP selv kunne have lavet det link, istedet for at
> linke til forsiden, hvor der åbenbart var en del han gerne ville have vist
> frem?
Jeg kan godt se hvor du vil hen. Først troede jeg, at det var manglende
viden, men når gutten kan lave en hjemmeside, så kan han sikker også det med
links.....

> [...]
> er du hvor jeg har noget jeg vil vise dig
>
> Jeg finder det spam, når man målbevist tvinger folk til forsiden, der

Du har ret

Fra : søren svendsen

Dato : 17-02-10 14:47

CC skrev:

> Jeg kan godt se hvor du vil hen. Først troede jeg, at det var manglende
> viden, men når gutten kan lave en hjemmeside, så kan han sikker også det
> med links.....

> Du har ret

Gå dog lige i små sko...

Fra : mig-selv

Dato : 17-02-10 22:37

søren svendsen skrev:

> Gå dog lige i små sko...

Hvis du gad kigge på siden, linkes der til http://www.zugarbaby.dk/ som
må siges at være bare en anelse kommercielt. Er det helt umuligt at
forestille sig, at det er et dårligt forsøg på at bringe gæster dertil,
når der nu KAN linkes direkte til den side OP selv har sat op?

Denne gruppe er ikke beregnet til at skabe trafik på egne sider eller
sider man har en evt. fortjeneste på at linke til.

Så jeg mener faktisk det er dig der går i for STORE sko

Venligst

Mcwm

Fra : mig-selv

Dato : 17-02-10 22:40

og besvarer selv lige den der....

Domænenavn: zugarbaby.dk

DNS: zugarbaby.dk

Oprettet: 26. marts 2009

Registrant:
Bruger-id: DA12754-DK
Navn: Dan Andersen
Adresse: Gl. Tibberupvej 16
Boks 109
Postnr. & By: 3060 Espergærde
Land: Danmark
Telefonnummer: +4540114555

Fra : N/A

Dato : 18-02-10 10:32

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 18-02-10 10:32

Per Nielsen skrev:
> mig-selv:
[KLIP]
> Er det god kutyme at udlevere andres fulde navn, adresse og
> telefonnummer i denne gruppe?

Er det god kutyme at lave den samme fejl een gang til?

Du brokker dig over noget og så gør du selv det du brokker dig over!

--
Venlig hilsen
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-02-10 12:38

Asbjørn M. Nielsen formulerede spørgsmålet:
> Er det god kutyme at lave den samme fejl een gang til?
>
> Du brokker dig over noget og så gør du selv det du brokker dig over!

Det kan jeg godt se og undskylder Det var en fejl. Men oplysningen
var jo ligesom bragt, og det ikke af mig. Hvis det er lykkedes er mit
indlæg nu slettet og erstattet af det det skulle have været.

Fra : mig-selv

Dato : 18-02-10 16:51

Per Nielsen skrev:
> Er det god kutyme at udlevere andres fulde navn, adresse og
> telefonnummer i denne gruppe?

På private, nej, et firma ser jeg ikke noget problem i. Ej heller hvis
man ønsker at forsøge sig med lidt gratis reklame i gruppen.

Den info der er givet, er ikke andet end det der kan slås op på
DK-hostmaster, så den er frit tilgængelig. Bemærk at jeg ikke laver
opslag på den private side, kun på den kommercielle.

Venligst

Mcwm

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-02-10 12:37