Siden Wave ikke blev en succes...
Fra : Steen

Dato : 12-02-10 14:13

Så prøver Google nu med Buzz.

http://bit.ly/aVeoq4

Efter at have leget lidt med Buzz et par dage, synes jeg det er /lidt/
mere brugbart end Wave.
Først efter jeg fandt ud af, at man godt kan "buzze" med folk der ikke
nødvendigvis er i éns adressebog, blev det dog interessant.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-02-10 14:30

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> [...]
> Først efter jeg fandt ud af, at man godt kan "buzze" med folk der ikke
> nødvendigvis er i éns adressebog, blev det dog interessant.

Google prøver som så mange før at smide ting på væggen og se om de
holder eller falder ned igen. Det meste "buzz" jeg har hørt omkring buzz
var enten at det var ligegyldigt eller en forkølet klon af hhv. twitter
eller friendfeed.

/thomas

Fra : Martin

Dato : 12-02-10 16:06

On 12-02-2010 14:13, Steen wrote:
> [...]
> Først efter jeg fandt ud af, at man godt kan "buzze" med folk der ikke
> nødvendigvis er i éns adressebog, blev det dog interessant.

Hvordan kan man sige at Wave ikke blev en success, de har jo ikke engang
åbnet op for bruger tilmelding (kun beta brugere) endnu.

I arbejdsmæssig forstand er Wave fantastisk, tage notater til et møde,
brug Wave - så skal man ikke sammenligne arker af papir hvis man lige
skal finde noget man glemte at skrive ned.

Fra : Steen

Dato : 12-02-10 21:33

On 2010-02-12 16:06:16 +0100, Martin said:
> I arbejdsmæssig forstand er Wave fantastisk, tage notater til et møde,
> brug Wave - så skal man ikke sammenligne arker af papir hvis man lige
> skal finde noget man glemte at skrive ned.

Det er muligt, at Wave er fin til gruppearbejde, men Buzz er nok
smartere for privatpersoner

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-02-10 22:56

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Det er muligt, at Wave er fin til gruppearbejde, men Buzz er nok
> smartere for privatpersoner

<http://searchengineland.com/google-we-may-remove-buzz-from-gmail-36145?
utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+searcheng
ineland+(Search+Engine+Land>

/thomas