USB til seriel adapter kan de konflikte?
Fra : Henning Lund

Dato : 12-02-10 17:42

Jeg har en vejrstation samt en lynpejler koblet til min computer
via sådanne adapter, jeg har bøvl med den ene af dem mister
forbindelsen mange gange i løbet af dagen. Findes der en eller
anden løsning til en forbindelse der mistes/hænger via en
adapter?
Hvis jeg kører med en adapter ad gangen er der tilsyneladende
ingen problemer, jeg har prøvet her idag, og der har ikke været
problemer.
Hvad gør jeg?

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : Henning

Dato : 12-02-10 18:08

On Fri, 12 Feb 2010 17:41:33 +0100, "Henning Lund"
<hlFJERNDETTE@vestvejr.dk> wrote:

> [...]
>Hvis jeg kører med en adapter ad gangen er der tilsyneladende
>ingen problemer, jeg har prøvet her idag, og der har ikke været

Starter med at slå strømstyring fra på dine usb-porte.

Fra : Henning Lund

Dato : 12-02-10 21:14

Henning wrote:

> Starter med at slå strømstyring fra på dine usb-porte.

Hvor i win7 fixer man dette ifald den er aktiveret?

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 12-02-10 21:17

Henning wrote:

> Starter med at slå strømstyring fra på dine usb-porte.

Ah der er noget der hedder følgende: Indstillinger for selektiv
usb afbrydelse, de stod på aktiveret, skal jeg knappe dem om på
deaktiveret

Henning Lund
www.tjae.dk