E55 - slå lyd fra ved kamera ?
Fra : Per

Dato : 11-02-10 17:16

Hej Ng !

ER det muligt på en Nokia E55 at slå lyden helt fra, når man tager fotos.

Jeg har prøvet med lydløs profil og de 4 forskellige lydinstillinger, der er
under kameraets indstillinger, men uden held.

Er det hoverhovedet muligt at tage et foto uden at telefonen laver en lyd
? - med 3. parts software ?

mvh. Per

Fra : Jørgen

Dato : 12-02-10 08:31

> [...]
> er under kameraets indstillinger, men uden held.
>
> Er det hoverhovedet muligt at tage et foto uden at telefonen laver en lyd

******************

I din manual, side 146

http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_E55-1_UG_da.pdf

I feltet "Toneindstillinger". Der må du kunne finde et svar, du kan bruge.

Mvh Jørgen

Fra : Daniel

Dato : 21-02-10 16:34

> [...]
> er under kameraets indstillinger, men uden held.
>
> Er det hoverhovedet muligt at tage et foto uden at telefonen laver en lyd

Ja, det ER muligt... men så skal du installere noget 3. parts....
Det er vist noget med at man ikke må kunne slå kamera-lyden fra pga. "nogen"
ikke kan finde ud af hvornår og hvem man må tage billeder af, og så skal der
være lyd på, så man ikke kan gøre det uden at blive opdaget....

Min E66 ville heller ikke slukke for kamera-lyden efter at have fået nyeste
software ..
Men så fandt jeg på nettet et lille program man installerer, og så er det
lydløst når man har slået advarselstoner fra.

Jeg kan ikke huske hvor jeg har fundet det, men det er installeret som
"CenRepPatch for 101F8809", så det burde kunne findes på Google.....

Fra : Per

Dato : 22-02-10 16:00

Daniel wrote:
> [...]
>
> Jeg kan ikke huske hvor jeg har fundet det, men det er installeret som
> "CenRepPatch for 101F8809", så det burde kunne findes på Google.....

Hey Daniel !

Tak for svar - jeg tænkte nok at det var en "sikkerhedsforanstaltning" fra
Nokias side...

Jeg leder efter softwaren

mvh. Per