vagtel æg
Fra : smileymax

Dato : 11-02-10 11:31

Har lige købt en posefuld, og de smager også udemærket,
men er det regnet som en delikatesse, 100 stk for 15 kr
er det en god pris ? Det er cool nok med blødkokt æg på
10 sekunder, det er fast food.
-max-

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-02-10 11:44

smileymax <smileymaxphoto@gmail.com> skrev i en meddelelse
4b73dc5d$0$282$14726298@news.sunsite.dk

> Har lige købt en posefuld, og de smager også udemærket,
> men er det regnet som en delikatesse,

Det er jo bare krympede hønseæg. Jeg vil tro, de færreste kan smage forskel
i en blindtest. De står i køledisken hos bl.a. Føtex, og er jo nuttede i
nogle madsammenhænge.

> 100 stk for 15 kr
> er det en god pris ?

Det er en fin pris.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : smileymax

Dato : 11-02-10 13:52

Jens Bruun wrote:
> [...]
> i en blindtest. De står i køledisken hos bl.a. Føtex, og er jo nuttede i

Så forstår jeg bedre, bruger de specielt krympe middel,
et eller andet sted lyder det som en enorm dårlig forretning
Jeg skal jo ha briller på for at spise dem.. På en togtur istedet
for M&M's. -max-

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 11-02-10 18:47

smileymax skrev:

> men er det regnet som en delikatesse

Jeg har fået dem som fyld i en kraftig klarsuppe, det var vist ok…

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/