Neutral lim?
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-02-10 11:19

Jeg er begyndt at bruge det nye hånd-desinficerings middel fra neutral
som jeg syntes er et rigtigt godt produkt, hudvenligt og deklareret i
samarbejde med astma og allergi forbundet istedet for håndsæbe,
Det er en lidt tyk gennemsigtigt gel og man behøver ikke bruge Vand, man
smøre det simpelthen bare på hænderne og det fordamper på kort tid
(et par sekunder)!

Men lagde idag mærke til at det lugter som lim!
(Som jeg hader!)
Nogen der har lagt mærke til det andre steder?
(jeg mistænker selv programmering og hypnose!)
--
Pnic/Allah-25-04-1973-Taurus/WalnutTreeBorn-Sandgaardsvej/Kjellerup/Jutland/Denmark
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/f73515831ef05f3c?hl=da&dmode=source

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-02-10 13:03

On 11-02-2010 11:19, Peter Nicolaysen wrote:
> [...]
> (et par sekunder)!
>
> Men lagde idag mærke til at det lugter som lim!

Igår aftes, for at være mere præcis! Men købte en ny flaske idag,
og samme lugt siger min lugtesans!

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 11-02-10 14:03

Peter Nicolaysen <cavp@rznvy.qx-ROT13-> writes:

> (jeg mistænker selv programmering og hypnose!)

Ja, du bliver udsat for sublimal påvirkning, uanset hvilken webside
du ser på. Echelon er ikke et aflytningsnetværk, men derimod en
sammensværgelse om at programmere din underbevisthed, ved at lave
subtile ændringer af de sider du ser.

Det bedste du kan gøre, er at opsige dit internetabbbonement.

--
/Wegge

Leder efter redundant peering af dk.*,linux.debian.*

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-02-10 14:24

On 11-02-2010 14:02, Anders Wegge Keller wrote:

> [...]
> subtile ændringer af de sider du ser.
>
> Det bedste du kan gøre, er at opsige dit internetabbbonement.

Du er en idiot! Og ikke intelligent nok til at din egen hjerne
kan vendes og bruges imod dig selv! Desuden har du ikke nok
indsigt i dig selv og den menneskelige psyke til at din forestillings
evne kan gøre dig skeløjet!

Din hjerne er en regnemaskine! Hvad sker der når der bliver pillet ved
programmet der køre i den? Du er så svag du kan blive vanvittig af at
læse min signatur!

*PLONK*

Fra : Peter Knutsen

Dato : 11-02-10 19:59

> [...]
> subtile ændringer af de sider du ser.
>
> Det bedste du kan gøre, er at opsige dit internetabbbonement.

Jeg vil gerne flyve ud og hente ham den anden Peter, så vi kan få ham
analyseret og reprogrammeret, da der jo tilsyneladende er kikset et
eller andet i.f.h.t. vores projekt, men min sorte helikopter er desværre
løbet tør for benzin. Kan jeg få lov at låne din?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Peter Nicolaysen