application/x-oleobject
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 11-02-10 20:28

Jeg har forsøgt mig med filmstriben.dk

Troede min mac kunne alt, når jeg havde seneste version af Flip4Mac
installeret.... men ak

får at vide, at jeg mangler noget application/x-oleobject

Har en Windows Media Player også, men Safari kan stadig ikke...

Har de endnu en gang lavet en side kun for Win-brugere??

--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 11-02-10 20:34

Martin Ammentorp <ammentorpx@yzmac.com> wrote:

> [...]
>
> Har en Windows Media Player også, men Safari kan stadig ikke...
>
> Har de endnu en gang lavet en side kun for Win-brugere??

Hmm tilsyneladende win-only:

# Microsoft Windows
# Internet Explorer 6.0 eller senere
# Tillader cookies
# Dansk IP dk
# Adgang til WMs Active-X komponent (DRM)
# Understøtter Windows Media Player 11 i browseren
# Individualiseret Windows Media Player
# Tester afspilning (-|-|-)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-02-10 20:51

> [...]

> # Dansk IP dk
> # Adgang til WMs Active-X komponent (DRM)
> # Understøtter Windows Media Player 11 i browseren

ja, det er den samme "sang" om igen ... at der stadig er nogen der er
overraskede forundrer mig ...

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-02-10 20:44

> [...]

> Har en Windows Media Player også, men Safari kan stadig ikke...
>
> Har de endnu en gang lavet en side kun for Win-brugere??

jep

/thomas