Programmer til iphone
Fra : Marianne

Dato : 09-02-10 18:53

Hej

Jeg har set at man kan få en applikation til iphone, som dels gør, at man
kan små-redigere sine billeder, dels sende dem via email.

Når jeg kigger på Itunes store --> App.store kan jeg dels ikke finde noget
(gad vide, hvad deres organiseringsprincip er - jeg ser kun en række top-ti
lister for mest downloadede programmer) lige som jeg ikke rigtigt kan søge
andet end i itines store generelt, men hvad værre er, at jeg kun kan se
danske kommentarer. Kan man ikke få adgang til de engelske
kommentarer/reviews?

mvh
Marianne

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 09-02-10 19:15

Marianne skrev:

> [...]
> andet end i itines store generelt, men hvad værre er, at jeg kun kan se
> danske kommentarer. Kan man ikke få adgang til de engelske

Det er klart nemmest at cykle rundt igennem iTunes på mac/pc'en end på
iPhonen.

Mht engelske, så skift butik til den amerikanske. Der er et dansk flag
helt nede til højre du kan klikke på.

Fra : Marianne

Dato : 09-02-10 21:43

> Mht engelske, så skift butik til den amerikanske. Der er et dansk flag
> helt nede til højre du kan klikke på.
> --

Tak - det havde jeg ikke set. Men jeg får ikke lov til at købe fra den
amerikanske site? Jeg bliver gelejdet over i den danske butik med det vuns

Marianne

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 09-02-10 22:53

Marianne skrev:

> Tak - det havde jeg ikke set. Men jeg får ikke lov til at købe fra den
> amerikanske site? Jeg bliver gelejdet over i den danske butik med det vuns

Det kræver amerikansk kreditkort at købe i den amerikanske. Men ville
du ikke bare se anmeldelserne?

Fra : Marianne

Dato : 10-02-10 00:31

> Det kræver amerikansk kreditkort at købe i den amerikanske. Men ville du
> ikke bare se anmeldelserne?

Jo, og det er fint nok. Men når jeg så har set en god anmeldelse på et
program, jeg gerne vil have, så vil jeg gerne købe det. Og så forekommer det
mig bare lidt bøvlet, jeg skal retur til DK-sitet.

Men jeg lever med det - så er det heller ikke værre

Tak for hjælpen

mvh
Marianne