Køb af scanner
Fra : Chrille

Dato : 09-02-10 15:02

Min gamle scanner understøttes desværre ikke af nye PC Win7x64.

Jeg har kigget på disse 2:

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=492755

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=503971

Er der nogen, der har erfaringer eller gode råd hører jeg meget gerne fra
jer.
Prisen er jo næsten identisk.

Mvh
Chrille

Fra : Rado

Dato : 09-02-10 16:00

On Tue, 9 Feb 2010 15:01:58 +0100, "Chrille" <??g??@??c.??dk> wrote:

> [...]
>
>http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=503971
>
>Er der nogen, der har erfaringer eller gode råd hører jeg meget gerne fra

Jeg kan kun anbefale Canon - har selv to D646u der nu er 7-8 år gamle
og de kører stadig perfekt. De kostede i sin tid 5-600 kr. stk.

Har selv planer om at få en 8800F, bl.a. på grund af hastigheden - de
billige scannere er som regel relativt langsomme:

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=8800f&sp=all&pid=396137

Den er der mange der har rigtig gode erfaringer med, men den er jo så
også noget dyrere.

--
Rado

Demokrati: To ulve og et får der stemmer om
hvad de skal have til middag...

Fra : Mads

Dato : 09-02-10 20:52

On Tue, 09 Feb 2010 15:59:47 +0100, Rado <rado@fjernpost1.tele.dk>
wrote:

> [...]
>
>Har selv planer om at få en 8800F, bl.a. på grund af hastigheden - de
>billige scannere er som regel relativt langsomme:

Jeg kan også kun anbefale Canon, men skal der scannes mange
billeder, så snup en lidt dyrere model.

Jeg skiftede min gamle Canon 4200F ud med en 8800F sidste år
og før den havde jeg en af deres billigste Lide modeller.

Der er stor forskel i hastigheden og så har de lidt dyrere modeller
jo ekstra features mht. at fjerne støv og ridser fra billederne vha.
infrarødt lys.