Mobil med FMradio
Fra : Jørgen

Dato : 09-02-10 09:41

Jeg overvejet at købe ny mbil
Mit blik er faldet på Nokias 2700, 2730 og 6303

1) Der er FM/MP3-radio. Kan den bruges med et alm headpiece (som naturligvis
er mono), eller kræver det en regulær hovedtelefon?

2) Hvad er egentlig MP3? Har det specielt med radiolytning at gøre? Jeg
troede det var en måde at arkivere musik på en computer.

3) Jeg er vant til kamera med 2 MP. Det giver billeder på ca 400 kB. Hvad
får jeg ud af den større 3,2 MP? Naturlæigvis billeder, der kan forstørres
mere, men det har jeg ikke brug for. Hvor store er de billeder, jeg får med
3,2 MB? Det fylder jo altsammen i hukommelseskortet.

Jørgen

..

Fra : Jørgen

Dato : 12-02-10 08:37

"Jørgen" <skjelm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mere, men det har jeg ikke brug for. Hvor store er de billeder, jeg får
> med 3,2 MB? Det fylder jo altsammen i hukommelseskortet.

Svar 1)
Nej headpiece kan ikke bruges. Det skal være hovedtelefon, da radioen bruger
hovedtelefonens ledning som antenne.

I øvrigt har jeg købt en 6303 nu.

Jørgen