MS Windows
briani 27239
Alternativ Tilføj/Fjern programmer - Progr~
Fra : Ingelsen

Dato : 09-02-10 14:50

Findes der et alternativ til Windows egen Kontrolpanel/Tilføj-Fjern
Programmer... (XP, VISTA, Win7)

Jeg bruger i øjeblikket Ccleaner, udmærket.

Men, den funktion jeg søger er man kan "hakke af" alle de programmer man
ønsker fjernet på en gang.
Hvor efter den fjerner/afinstallerer alle de valgte programmer, gerne med så
lidt bruger indblanding som muligt..

Hilsen Jan

Fra : Ole C

Dato : 09-02-10 15:19

Ingelsen skrev blandt andet:

> [...]
> Hvor efter den fjerner/afinstallerer alle de valgte programmer, gerne
> med så lidt bruger indblanding som muligt..

Jeg tvivler på om der findes afinstallationsprogrammer, der kan fjerne mere
end et program ad gangen, men Revo Uninstaller:
http://www.snapfiles.com/get/revouninstaller.html
rydder betydeligt bedre op end de fleste programmers eget
afinstallationsprogram - og sandsynligvis også bedre end CCleaner.

--
vh
Ole C