Sonofon FWA dækning
Fra : John

Dato : 03-08-01 22:09

Hej

Jeg var inde på Sonofon`s hjemmeside, for at se om der var FWA dækning på
min bopæl, men
det eneste, jeg fik ud af det var denne besked "adresse ikke fundet" snøft
snøft .
Jeg prøvede så nogle andre adresser i nabo kommunerne, med næsten samme
resultat, på nær to adresser, hvor jeg fik at vide at det ikke var FWA
dækning pt.
Jeg kunne ikke finde nogen steder her på øen Als i Sønderjylland, hvor der
er FWA dækning , så nu breder uhyggen sig,
har Sonofon ligesom TDC helt glemt os ??
Hilsen og god weekend
John

Fra : Gerner Mo

Dato : 03-08-01 22:42

On Fri, 3 Aug 2001 23:09:23 +0200, "John" <info@asserballe.dk> wrote:

> [...]
>er FWA dækning , så nu breder uhyggen sig,
>har Sonofon ligesom TDC helt glemt os ??

Tja, sonofons skriverier omkring fwa er efterhånden legendariske.
F.eks. 95% dækning til sommer.
Du hører nok til de de sidste 5%, lige som resten af os.
ha.

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 03-08-01 23:50

Du kan da bare skrive til sonofon.

Håber så ikke at du får samme svar som mig.
Tak for din email!

Vi må desværre beklage at det ikke er muligt at etablere FWA dækning på din
adresse pt. Ifølge vores nuværende informationer vil
vi kunne tilbyde dig FWA engang i december måned. Hermed den ønskede
prisliste for SONOFON Bredbånd. Priserne påført nedenfor er alle for vores
3,5 Ghz løsning, som er beregnet til private, mindre virksomheder,
hjemmearbejdspladser etc.

Så kan det være det samme, for i 3 månede næste år, kan jeg få adsl, men på
den anden side, så kan jeg jo nå at blive så træt af nettet at jeg ikke vil
have det til den tid.

Hygsom
Leo

Fra : Fragman_dk

Dato : 04-08-01 22:27

Sonofon dækker hele FYN nu
har lige bestilt 2mbit

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 07-08-01 01:09

"Fragman_dk" <Fragman_dk@hotmail.com> skrev:

> Sonofon dækker hele FYN nu
> har lige bestilt 2mbit

Hvor ved du det fra ?
Jeg har søgt på forskellige telefon numre fordelt over hele det ganske land,
men ingen af stederne stod der noget om at: "Nu er vi klar gutter, bare
bestil, så er vi der inden 14 dage".

Min lid til Sonofons FWA er så lille, at jeg tror på at jeg ville kunne få
ASDL hurtigere, selvom jeg selv skulle grave et nyt kabel ned med en bøjet
teske.

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Per

Dato : 07-08-01 08:07

> Jeg har søgt på forskellige telefon numre fordelt over hele det ganske
land,
> men ingen af stederne stod der noget om at: "Nu er vi klar gutter, bare
> bestil, så er vi der inden 14 dage".

Hvor søger du på telefon numre. Sonofon er ligeglad med hvilken telefon
numre du har, det er din adresse de er interesseret i... altså din placering
i forhold til deres master. Når jeg taster min adresse(Midtfyn) ind får jeg
denne meddelse:

Ja, du kan godt få SONOFON Bredbånd
Sendemasten i dit område er forberedt til SONOFON Bredbånd, og ud fra de
topografiske forhold i dit område ser det ud til at du godt kan få adgang
til højhastigheds Internet via SONOFON Bredbånd.

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 08-08-01 02:03

"Per" skrev: i en meddelelse:

> [...]
> de er interesseret i... altså din placering i forhold til
> deres master. Når jeg taster min adresse(Midtfyn) ind

Jeg brugte telefon numrene på de gule sider, hvor jeg så fik adresse, hus
nummer og postnummer frem.

Min søster bor i Ejby på Fyn, de kan da ikke få bredbånd endnu.

Har lige fået brev fra 'SOrryNoBredbånd til dig foreløbeligt' i dag, de
master Sonofon har i mit nabolag er ikke klart, og de ved ikke hvornår de
bliver klar.... de skal jo nok lige have storbyerne dækket ind først.

Bredbånd - det er sådan noget man kan få i de størrer byer. Os på landet kan
knap nok få forbindelse til omverden via mobil pg.a. manglende GSM 900
dækning.

Der går ellers rygter om at Fynboer er langsomme, men Bredbånd vil de sgu
have før alle os andre - et kultur fremstød der vil noget. *GGG*

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Peter forsat

Dato : 09-08-01 14:21

FWA er i første omgang til de steder hvor ADSL ikke kan komme ud pga
afstanden til centralen. Så byerne er de sidste som kan få Sonofon Bredbånd

Rasmus A. Nielsen. <rasmus@@bbservice.dk> wrote in article
<o90c7.419$UY.18503@news.get2net.dk>...

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 09-08-01 20:59

"Peter forsat" <khp@hotmail.com> skrev:

> FWA er i første omgang til de steder hvor ADSL ikke kan
> komme ud pga afstanden til centralen. Så byerne er de
> sidste som kan få Sonofon Bredbånd

Det havde jeg også håbet på var Sonofon's politik, men jeg kan hverken få
FWA eller ASDL / bredbånd via kabel.

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-08-01 22:41

Thu, 9 Aug 2001 21:59:29 +0200, skrev "Rasmus A. Nielsen."
<rasmus@@bbservice.dk>:

>Det havde jeg også håbet på var Sonofon's politik, men jeg kan hverken få
>FWA eller ASDL / bredbånd via kabel.

Rom blev ikke bygget på en dag.

PS. Jeg kan heller ikke få noget.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 09-08-01 22:51

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

> Rom blev ikke bygget på en dag.

Nej det ved jeg, men de reklamere ej heller med at Rom ville være bygget
inden Jul.

Forstå min harme - det er dejligt at bo på landet lige indtil man vil på
nettet...

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Daniel Stjernholm

Dato : 10-08-01 16:16

Fx Pro@ccess kan fint leveres.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Daniel Stjernholm Andersen

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 10-08-01 16:36

"Daniel Stjernholm" <skumling@skumling.dk> skrev i en meddelelse

> Fx Pro@ccess kan fint leveres.

Ja, men det er i så fald en ISDN version...
Og jeg ved af bittre erfaring at det er langt fra ADSL

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Daniel Stjernholm

Dato : 13-08-01 13:15

Næ, Pro@ccess er en fast linie. Så findes der produkterne Pro@ccess
ADSL og Pro@ccess ISDN, som er helt andre produkter.

Fra : Ole

Dato : 10-08-01 18:33

"Daniel Stjernholm" <skumling@skumling.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Pro@ccess oprettelsen er ret kostbar 2400+moms

Hilsen Ole

Fra : Kim Hansen

Dato : 22-08-01 17:50

On Wed, 8 Aug 2001 03:03:17 +0200, "Rasmus A. Nielsen."
<rasmus@@bbservice.dk> wrote:

>Min søster bor i Ejby på Fyn, de kan da ikke få bredbånd endnu

Jeg bor i Gelsted 3,5 km fra Ejby, og jeg kan godt få det,
og har bestilt.

M.v.h.
Kim Hansen
GSX 1100 EF
Fyn

Fra : Gerner Mo

Dato : 22-08-01 19:56

On Wed, 22 Aug 2001 18:50:01 +0200, in dk.edb.internet.udbydere,
Kim Hansen <ksh@webnet.dk> wrote:

>Jeg bor i Gelsted 3,5 km fra Ejby, og jeg kan godt få det,
>og har bestilt.

Jeg tror også flere og flere kan få det, når udbygningen er
færdig i slutningen af 2002. (alle med fwa licens skal være
færdig med deres udbygning inden slutningen af 2002)

--
Læser din arbejdsgiver dine emails ?
Brug PGP. Et krypteringsprogram, som er let at bruge