Ny "multitelefon" med rimeligt kamera
Fra : Finn

Dato : 08-02-10 15:37

Jeg søger en mobil/pda med GPS, Wifi, stor skærm og med et fornuftigt
kamera (har pt en SE C902 som med sit 5 mp ikke imponerer mig)
Der skal være mulighed for et rimeligt kort i forbindelse med GPS'en
(bl.a. over Spanien).
Sidst men ikke mindst skal den kunne køre med 3G (men kan alle ikke
det i dag?)

Hvad ville være jeres forslag?

Mvh
Finn

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-02-10 00:03

Finn skrev:

> Jeg søger en mobil/pda med GPS, Wifi, stor skærm og med et fornuftigt
> kamera (har pt en SE C902 som med sit 5 mp

Glem antallet af pixler. Jeg har et 3 Mpixel kamera som banker
alle mobilkameraer til mos - også dem med 9 Mpixel.

--
Bertel

Fra : Anders

Dato : 09-02-10 06:27

"Finn" <pulterkammer@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

En W995, der er alt hvad du skal bruge....

Bl.a Masser af plads (8GB kort + det interne).

Fra : jk

Dato : 09-02-10 10:38

On Mon, 8 Feb 2010 14:37:00 -0800 (PST), Finn <pulterkammer@gmail.com>
wrote:

> [...]
>(bl.a. over Spanien).
>Sidst men ikke mindst skal den kunne køre med 3G (men kan alle ikke

Hvis du vælger en med android trækker den jo på google maps. Det er
gratis, og det kender spanien. Jeg har selv en Hero med en 16 Gb kort
i, købes med 2 Gb. Men dens kamera er ikke vidt berømt. Egner sig kun
til gode lysforhold. Da jeg er ivrig foto-amatør kan intet mobilkamera
honorere mine krav.
Men der er kraftig røre i android lige nu. Du skal være heldig at
finde en med nyeste OS. Til marts kan jeg downloade 2.1 til min Hero,
men nogle hygger sig med de uofficielle kerner allerede.
Jeg ville nok kigge efter Sony Xperia:
http://androidforum.dk/forum/blog.php/

som der står lidt nede sælges den fra 1. marts.

ja, 3 skal der i i en eller anden form. Jeg har mobilt bredbånd fra
telmore for 49,- kr. pr. mdr.

mvh

John