Lydproblemer med en lenovo 3100 N100
Fra : skatehannah@gmail.co~

Dato : 08-02-10 12:27

hej

jeg har problemer med min lenovo 3100 N100 den kan slet ikke afspille
lyd hvad skal jeg gøre har prøvet alt muligt men den vil bare ikke
afspille lyd

please svar

vh

Hannah

Fra : skatehannah@gmail.co~

Dato : 08-02-10 12:33

On 8 Feb., 20:27, "skatehan...@gmail.com" <skatehan...@gmail.com>
wrote:
> [...]
>
> jeg har problemer med min lenovo 3100 N100 den kan slet ikke afspille
> lyd hvad skal jeg gøre har prøvet alt muligt men den vil bare ikke

hej jeg vil bare sige at det er en 3000 og ikke en 3100 ups ndskyld
har fundet ud af at jeg skal hente en driver inde på lenovos website
men hvilken der en million?.......

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 08-02-10 23:36

Den 08-02-2010 20:33, skatehannah@gmail.com skrev:

> hej jeg vil bare sige at det er en 3000 og ikke en 3100 ups ndskyld
> har fundet ud af at jeg skal hente en driver inde på lenovos website
> men hvilken der en million?.......

Hvis du har et program der hedder Lenovo system update, så prøv at køre
det. Det burde hente den korrekte driver.

Mogens

Fra : skatehannah@gmail.co~

Dato : 10-02-10 09:13

On 8 Feb., 23:36, Mogens Nielsen <willemoesg...@gmail.nospam> wrote:

> Hvis du har et program der hedder Lenovo system update, så prøv at køre
> det. Det burde hente den korrekte driver.
>
> Mogens- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

man ge tak mogens for tippet men jeg kan ikke finde en der virker til
windows XP (det er det jeg har)
jeg prøvede at downloade det men for at kunne download det var jeg
nødt til at slette det gamle system update og det aandet system update
som jeg prøvede at downloade virker ikke til Windows XP

Hvad skal jeg gøre nu???

Hannah

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 10-02-10 19:17

On 10-02-2010 17:12, skatehannah@gmail.com wrote:

> [...]
> nødt til at slette det gamle system update og det aandet system update
> som jeg prøvede at downloade virker ikke til Windows XP

Nap den nederste på denne side:
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/TVSU-UPDATE.html

Jesper \
København