Hvordan gemmer jeg billeder med IE i andet~
Fra : Lars Petersen

Dato : 03-08-01 21:39

Hej

Ja, subj. siger egentlig det hele ud over at jeg tidligere har kunnet gemme
billeder i andre formater (*.jpg).
Er der nogen her der ved hvordan jeg kan fixe dette?

/lars

Fra : Madsen

Dato : 03-08-01 23:14

"Lars Petersen" <info@minimuh.dk> skrev:

> Ja, subj. siger egentlig det hele ud over at jeg tidligere har kunnet gemme
> billeder i andre formater (*.jpg).
> Er der nogen her der ved hvordan jeg kan fixe dette?

Ryd din cache.
Altså "Temporary Internet Files"
I mange tilfælde plejer det at hjælpe på problemet.
Muligvis skal du også lige genstarte efter du har ryddet den.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Lars Petersen

Dato : 14-08-01 18:55

"Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev i en meddelelse

> Ryd din cache.
> Altså "Temporary Internet Files"
> I mange tilfælde plejer det at hjælpe på problemet.
> Muligvis skal du også lige genstarte efter du har ryddet den.

Ok, det prøver jeg. Tak for hjælpen

/lars