Windows live som news læser
Fra : Janner

Dato : 07-02-10 13:12

Efter at have fået en pc med win 7 har jeg prøvet windows live mail som
nyheds læser.
Det fungerer tilsyneladende OK men når man "ser en gruppe" er alle
meddelelser "pakket ud" altså de står som perler på en snor nedad istedet
for der er et lille kryds hvor man kan åbne de svar der måtte være til en
enkelt tråd. Efter at have tilføjet et par grupper tror jeg faktisk at det
så ok ud - men måske har jeg rodet i en eller anden setting ??

Fra : Knud Erik

Dato : 07-02-10 14:02

"Janner" <askme@nospam.nospam> skrev i meddelelsen
> [...]
> enkelt tråd. Efter at have tilføjet et par grupper tror jeg faktisk at det
> så ok ud - men måske har jeg rodet i en eller anden setting ??

Hej
Funktioner -> Indstillinger -> Læsning -> Fjern fluebenet ved "Udvid
grupperede meddelelser automatisk"

Mvh
Knud Erik

Fra : Tuono

Dato : 08-02-10 17:02

Knud Erik skrev:

> [...]
>
> Hej
> Funktioner -> Indstillinger -> Læsning -> Fjern fluebenet ved "Udvid

Hej

I windows live mail er der ikke noget der hedder funktioner. Det er
Windows 7. Det var sikkert sådan i Windows mail og express før den tid.

??

/Jan

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 08-02-10 17:21

Tuono <noway@spam.spam> skrev :

>I windows live mail er der ikke noget der hedder funktioner. Det er
>Windows 7. Det var sikkert sådan i Windows mail og express før den tid.

Jo da.

Ude tilo højre i standardopsætning før hjælp, er der rullememu,
der hedder menuer, der får du muligheden for at få den frem.

Fjern flueben ved Skjul menulinje (Microsoft kan ikke stave
dansk).

Ellers kan man gå i indstillinger der eller bruge [Alt]+[M].
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Janner

Dato : 08-02-10 19:35

> [...]
> dansk).
>
> Ellers kan man gå i indstillinger der eller bruge [Alt]+[M].

Aha så fandt jeg det --- der er sgu en oplevelse når det hele skifter
udseende.
Desværre er visningen pisse ligeglad med om flue benet er der eller ej ! ØV
der er ikke særligt overskueligt.