TDC - extrem høj tilfredshed
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-02-10 11:56

Det havde jeg ikke lige regnet med. De er mange gange nogle hundehoveder.

På Tv2 kunne vi dog se hvor mange klager de enkelte mobil-selskaber fik på
et år. TDC lå i top i antal klager

MEN så var jeg inde på nettet for at finde selskabernes markedsandel. TDC
sidder på det halve af markedet.

Så i forhold til deres størrelse, var de en meget klar vinder. Telia og
Sonofon fik mange gange flere klager i forhold til hvad deres størrelse
berettiger til

Hilsen Åge

Fra : Chano Andersen

Dato : 07-02-10 02:09

Den 06-02-2010 11:56, Åge Halldorsson skrev:
> Så i forhold til deres størrelse, var de en meget klar vinder. Telia og
> Sonofon fik mange gange flere klager i forhold til hvad deres størrelse
> berettiger til

Jeg har ellers hørt undersøgelser der placere TDC i bunden af listen
over kundetilfredshed, også når der var taget højde for markedsandelen...

- Chano Andersen