Hvilket selskab, når TDC net og kun udgift~
Fra : Per

Dato : 05-02-10 17:58

Hej Ng !

Hvilket selskab kører på TDC´s net og har intet minumumsforbrug ?

Altså jeg køber et SIM- kort har og har det liggende i min bil som
sikkerhed - og jeg får ingen regning overhovedet med mindre jeg bruger det ?

mvh. Per

Fra : jos

Dato : 05-02-10 18:12

Per wrote:
> [...]
>
> Altså jeg køber et SIM- kort har og har det liggende i min bil som
> sikkerhed - og jeg får ingen regning overhovedet med mindre jeg
TDC

jeg har et SIM i min "feriePDA" - en gammel outdated, men fin til mail www
GPS etc og fylder/vejer ikke i kufferten.
Ingen regning sidste år, da jeg ikke var på ferie -
forrige år ~100 for en uge i Rom

finn

Fra : Per

Dato : 06-02-10 07:43

jos wrote:

> [...]
> mail www GPS etc og fylder/vejer ikke i kufferten.
> Ingen regning sidste år, da jeg ikke var på ferie -

Tak for det.

Det ser ud til at TDC simply er det jeg skal have fat i.

mvh. Per

Fra : Jean

Dato : 07-02-10 19:29

Per skrev;
> Det ser ud til at TDC simply er det jeg skal have fat i.

Korrekt. Du kan oprette det gratis, hvis du har fastnet, ellers koster det
99 kr. i oprettelse.

Mvh Jean.