Re: jaka-hjlp
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 06-02-10 17:27

Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk> writes:
>"Det blir' aldrig som vor moder lavede det"... Jeg er godt klar over at
>nu kommer den med at vores mødre lavede lortemad i gamle dage.. Men jeg
>er overbevist om at vores smagsløg og snobberi er største faktor i
>gammeldages-smag vs. vores i dag.

det stemmer ikke rigtig overens med at en masse unge mennesker faktisk els
ker "Mormor-maden"

--
Den grundlæggende årsag til verdens problemer er, at tåberne er skråsi
kre,

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-02-10 19:43

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
fc.0073fb6b08dbf3903b9aca00d5526577.8dbf391@net.dialog.dk

> det stemmer ikke rigtig overens med at en masse unge mennesker
> faktisk els ker "Mormor-maden"

Det er ikke for at kværulere, men når du svarer i én tråd, genererer dit
indlæg en ny tråd (set fra OE), når der er æ, ø og/eller å i emnefeltet.
Samtidig fucker din news-klient overskriften op.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.