Profiber Hastigheds Problem
Fra : Fam Højrup

Dato : 06-02-10 00:16

Profiber Hastigheds Problem

Jeg har en 15/15 mbit linje hos Profiber.
Men her et problem med min medleverede trødløse router Linksys WRP400.
Hver eneste dag må jeg slukke for routeren og genstarte den igen efter 30
sec.
Den kører kun ca 7/7 mbit når jeg tester fordi jeg synes hastigheden er
lavere end normal.
Med kabel er hastigheden ca 20/20. Og der er den også efter genstart af
routeren trødløst.
Så kører den fint et døgns tid, og problemet voser sig igen.
Problemer er det samme på alle husstandens´s pc,er
Routeren er byttet for 3´die gang nu.
Profiber erkender de kender til problemet.
Men andre må have samme problem som mig, og har måske en løsning i routerens
opsætning ?
Eller en teknisk forklaring på hvorfor det sker

Mvh M H