C64 og Final Cartgridge 3
Fra : JoeDoe

Dato : 04-02-10 04:42

Jeg håber på et lille mirakel her omend håbet er spinkelt.

Mon der skulle være nogen ude i det danske land som stadigt ligger
inde med en Commodore 64/128 og en Final Cartgridge III ?

Jeg har i tidernes morgen haft en sådan og har skrevet nogle noter
dér, som jeg nu gerne vil have overført til min computer. Hvis der er
nogen der vil hjælpe med det, er der en god "findeløn", hvis man kan
hjælpe mig med projektet

Min email er joedoe10 snabela gmail punktum com (eller man kan svare
her)

På forhånd tak.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 04-02-10 14:27

On Thu, 4 Feb 2010 03:41:58 -0800 (PST), JoeDoe <joedoe10@gmail.com>
wrote:

>Jeg håber på et lille mirakel her omend håbet er spinkelt.
>
>Mon der skulle være nogen ude i det danske land som stadigt ligger
>inde med en Commodore 64/128 og en Final Cartgridge III ?

Jeg har en Commodore 64 med disk-drev. Det der Fast Cartridge, er det
ikke bare en "turbo"-loader. Dvs. jeg godt kan indlæse en evt.
diskette uden?

Hvis det skal overføres til en PC mangler jeg dog et kabel til det.

Fra : JoeDoe

Dato : 04-02-10 06:31

> [...]
> diskette uden?
>
> Hvis det skal overføres til en PC mangler jeg dog et kabel til det.

Det er ikke kun en turbo-loader omend den var rigtig god til dét
Der var/er også en "grafisk" konsol til den, hvor man via noget
notepad lignende kunne skrive en tekst ind.

http://www.c64-wiki.com/index.php/Final_Cartridge_3

Måske kan man printe det ud? Eller måske bare tage et billede af alle
notepads i værste tilfælde (omend jeg ikke ved hvor brugbart det vil
være da det så skal skrives ind manuelt igen)?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-02-10 15:18

"JoeDoe" <joedoe10@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Måske kan man printe det ud? Eller måske bare tage et billede af alle
> notepads i værste tilfælde (omend jeg ikke ved hvor brugbart det vil
> være da det så skal skrives ind manuelt igen)?

Ja - med mindre du har en scanner med noget OCR software, der kan skanne
teksten ind i en tekstfil ?

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Rado

Dato : 04-02-10 16:28

wrote:

>Jeg håber på et lille mirakel her omend håbet er spinkelt.
>
>Mon der skulle være nogen ude i det danske land som stadigt ligger
>inde med en Commodore 64/128 og en Final Cartgridge III ?

Prøv i dk.marked.privat.edb, der bliver af og til handlet Commodore og
Amiga samt tilbehør.

--
Rado

Demokrati: To ulve og et får der stemmer om
hvad de skal have til middag...

Fra : Kim J

Dato : 08-02-10 05:32

Hej JoeDoe,

Du er heldig, jeg er næsten 300% sikker på jeg ligger inde med en. Skriver
lige på din mail.

Hilsen
Kim