N5800XM minus QWERTY
Fra : Lars Klintholm

Dato : 04-02-10 17:26

Jeg har lige opdateret min N5800 Xpress Music til SW version 40.0.005,
men nu kan jeg ikke længere bruge qwerty tastaturet, når jeg skriver.
Jeg kan vælge mellem Håndskrift, qwerty-minitastatur og numerisk
tastatur. Men det rigtige qwerty-tastatur er ikke mere muligt. Er der
nogen, der har oplevet det samme? Og evt. ved, hvordan man får
tastatutet tilbage?

Lars Klintholm

Fra : Per R

Dato : 04-02-10 20:05

"Lars Klintholm" <nospam2010@klintholm.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> rigtige qwerty-tastatur er ikke mere muligt. Er der nogen, der har oplevet
> det samme? Og evt. ved, hvordan man får tastatutet tilbage?

Just rotate the phone into landscape mode and it'll switch to the
full-screen QWERTY keypad automatically.

Google er din ven.
http://discussions.mea.nokia.com/discussions/board/message?board.id=swupdate&thread.id=67438

Skriv lige om det virker, ind jeg opdaterer min

--
Per R

Fra : Lars Klintholm

Dato : 04-02-10 21:02

Den 04-02-2010 skrev Per R:

> Just rotate the phone into landscape mode and it'll switch to the full-screen
> QWERTY keypad automatically.

Det er for nemt til at jeg lige overvejede det

> Skriv lige om det virker, ind jeg opdaterer min

Du kan roligt gå i gang. Tak for hjælpen

Lars Klintholm

Fra : Lars Klintholm

Dato : 05-02-10 18:54

Den 04-02-2010 skrev Per R:

> [...]

> http://discussions.mea.nokia.com/discussions/board/message?board.id=swupdate&thread.id=67438

> Skriv lige om det virker, ind jeg opdaterer min

Synes der er flere ting, der har ændret sig. Hvordan taster man en
adresse ind i navigationen, kan kun finde ud af at gøre det på
computeren, og derefter synkronisere med mobilen. Kan adresser ikke
mere tastes på mobilen? Er der et eller andet sted hvor man kan se alle
ændringer som følge af opdateringen?

Lars Klintholm

Fra : Lars Klintholm

Dato : 06-02-10 10:32

Den 05-02-2010 skrev Lars Klintholm:

> Kan adresser ikke mere tastes på mobilen

JO, man skal bare taste direkte i søgefeltet som fritekst søgning. Ikke
som i den gamle, hvor man skulle taste post/by i ét felt og land i et
andet. Det er (også) blevet meget bedre

Lars Klintholm