Kameraopløsning i Iphone??
Fra : Prikke

Dato : 04-02-10 07:54

Hej.

Jeg har set på "3mobil"s hjemmeside, at både Iphone 32mb og 16mb har
3megapixel kamera, mens 8mb udgaven af samme telefon "kun" har
2megapixel. På "mobilpriser.dk" er det derimod kun Iphone 32mb som har
3megapixel kamera.

Hvilke af de to hjemmesider har ret?

m.v.h.
Per

Fra : Anders

Dato : 04-02-10 17:10

"Prikke" <pervaerum.mikkelsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

3's, mobilpriser.dk er der ret ofte fejl på !

Fra : JSH [9800]

Dato : 05-02-10 09:03

Prøv at kigge her: http://www.apple.com/dk/iphone/specs.html

3G S fås kun i 16GB og 32GB med 3 megapixel kamera
3G fås i 8GB og med 2 megapixel kamera

Fra : Per

Dato : 05-02-10 16:51

JSH [9800] wrote:
> Prøv at kigge her: http://www.apple.com/dk/iphone/specs.html
>
> 3G S fås kun i 16GB og 32GB med 3 megapixel kamera
> 3G fås i 8GB og med 2 megapixel kamera

OMG - er de virkelig ikke kommet længere end 3 mp. Godt nok ringe !

N82 har et på 5 mp og et iøvrigt særklasse kamera pga. Zeiss optik. Det er
et ofte nænvt reference kamera i forold til andre mobiler.
Jeg læste at Nokia gik bort fra kameraet fordi det var FOR godt - folk
skiftede simpelthen ikke tlf. ofte nok pga. kameraet.

/ Per

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-10 17:50

Per <mesked@hotmail.com> wrote:

> OMG - er de virkelig ikke kommet længere end 3 mp. Godt nok ringe !

En iPhone er ikke primært et digitalt kamera, men en personlig digital
assistent der også fungerer som mobiltelefon. Og som endda kan tage
fremragende billeder - til adressedatabasen. Til øvrig fotobrug er den
velegnet - i nødstilfælde.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-10 17:20

JSH [9800] <jstenbakFJERN_DETTE@e-box.dk> wrote:

> Prøv at kigge her: http://www.apple.com/dk/iphone/specs.html
>
> 3G S fås kun i 16GB og 32GB med 3 megapixel kamera
> 3G fås i 8GB og med 2 megapixel kamera

Og kunne tidligere også fås i 16 GB, men dog stadig med 2 Mp-kamera. Det
er den jeg har.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk