Spare en formue?
Fra : Henrik 8600

Dato : 04-02-10 17:35

Hej.

Jeg kan se at jeg kan spare ca 200 kr. pr. md. / 2400 kr. pr. år.

MEN hvad hvis jeg køber linserne på eks. www.eurolens.com

Hvad så med det halvårlige eftersyn / kontrol, hvor går man hen?

Og hvor går man hen hvor det er gratis eller meget billigt, skulle jo nødigt
af med de sparede kroner....

Henrik.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 04-02-10 19:34

On 04/02/2010 17:34, Henrik 8600 wrote:
[...]
> Hvad så med det halvårlige eftersyn / kontrol, hvor går man hen?

Emnet var oppe i en anden gruppe for nylig, vist nok dk.forbruger, og
dér blev det foreslået at benytte en øjenlæge, såvidt jeg husker til den
indledende recept (finde ud af styrken), men de kan vel også klare
halvårlige eftersyn...

--
Peter Knutsen
sagatafl.org