HTC S 710 -- Kan ikke sende sms.
Fra : Elmand

Dato : 04-02-10 09:18

Kære Gruppe.

Er der nogen der lige kan gennemskue, hvorfor jeg pludselig ikke kan sende sms.

Den kan godt modtage.

Kort til TDC

Ved andet kortnr i telefonen er det -det samme fejl. også TDC.

Der er ikke problemer hvis kortet sættes i anden telefon.

Med venlig hilsen
Kurt Bjerretoft Espersen

Fra : Anders

Dato : 04-02-10 11:50

"Elmand" <elmand@fjernpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ved andet kortnr i telefonen er det -det samme fejl. også TDC.
>
> Der er ikke problemer hvis kortet sættes i anden telefon.

Det kan være modtagerens mobil der kan være problemet.

Det kan være modtagers net er nede...