MS Windows
briani 27239
Auslogic Disk Defrag
Fra : Karsten Jensen

Dato : 03-02-10 16:29

I et stykke tid har man ikke kunnet gå på http://www.auslogics.com/
for at opdatere Disk Defrag. Nogen der ved om firmaet er lukket?

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 03-02-10 16:28

On Wed, 03 Feb 2010 16:28:34 +0100, Karsten Jensen
<k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote:

>I et stykke tid har man ikke kunnet gå på http://www.auslogics.com/
>for at opdatere Disk Defrag. Nogen der ved om firmaet er lukket?
Virker fint herfra.

/Hans

Fra : Karsten Jensen

Dato : 03-02-10 16:36

On Wed, 03 Feb 2010 18:28:26 +0300, Hans Kjaergaard
<hans.k2teknik@post5.tele.dk> wrote:

>Virker fint herfra.

Meget mystisk. Jeg kan ikke indlæse siden i hverken IE8, FF eller
Chrome.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 03-02-10 16:42

On Wed, 03 Feb 2010 16:36:22 +0100, Karsten Jensen
<k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote:

>Meget mystisk. Jeg kan ikke indlæse siden i hverken IE8, FF eller
>Chrome.

Den er også her:

http://download.cnet.com/Auslogics-Disk-Defrag/3000-2094_4-10567503.html

Fra : Per

Dato : 03-02-10 16:35

Karsten Jensen wrote:
> I et stykke tid har man ikke kunnet gå på http://www.auslogics.com/
> for at opdatere Disk Defrag. Nogen der ved om firmaet er lukket?

Du er bestemt ikke den eneste, der har det problem.

Jeg har heller ikke kunne tilgå siden igennem længere tid - jeg kender andre
der kan fra deres PC´ere.

Så jeg prøvede via denne her: http://www.iphider.org/

Og så virker det - det virker som om de har lukket nogen IP adresser ude.

Prøv linket og tast så adressen ind og se om ikke det hjælper.

Ja - det er er meget mystisk.

Mvh. Per

Fra : Karsten Jensen

Dato : 03-02-10 16:39

On Wed, 3 Feb 2010 16:34:32 +0100, "Per" <mesked@hotmail.com> wrote:

>Prøv linket og tast så adressen ind og se om ikke det hjælper.

>Ja - det er er meget mystisk.

Ja, det hjalp - men det er da noget mystisk.....

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 03-02-10 16:41

> [...]

>Så jeg prøvede via denne her: http://www.iphider.org/
>
>Og så virker det - det virker som om de har lukket nogen IP adresser ude.
Dem der har downloaded freeware udgaverne for tit ?

/Hans

Fra : Karsten Jensen

Dato : 03-02-10 17:06

On Wed, 03 Feb 2010 18:41:10 +0300, Hans Kjaergaard
<hans.k2teknik@post5.tele.dk> wrote:

>Dem der har downloaded freeware udgaverne for tit ?

Noget du ved noget om eller bare gætterier? De reklamerer jo med at
det er en gratis-version.

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 03-02-10 17:32

On Wed, 03 Feb 2010 17:05:59 +0100, Karsten Jensen
<k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote:

>Noget du ved noget om eller bare gætterier? De reklamerer jo med at
>det er en gratis-version.
Jeg sætter jo et spørgsmålstegn, så det er et gæt.
Og hvorfor ikke blackliste den der igen og igen henter gratisversion
når den gamle udløber ?

/Hans

Fra : Per

Dato : 03-02-10 18:06

Hans Kjaergaard wrote:

> Jeg sætter jo et spørgsmålstegn, så det er et gæt.
> Og hvorfor ikke blackliste den der igen og igen henter gratisversion
> når den gamle udløber ?

Det er helt sikkert ikke derfor.

Man kan ikke komme ind på hovedsiden, hvor der også er adgang til deres
købeprogrammer.

Selvom man linker direkte til købeprogrammerne, kan man heller ikke komme
ind.

Så af en eller anden grund er proxy løsningen.

Men hvorfor - er mig en gåde.

Mvh. Per

Fra : Karsten Jensen

Dato : 04-02-10 09:56

On Wed, 3 Feb 2010 18:05:49 +0100, "Per" <mesked@hotmail.com> wrote:

>Men hvorfor - er mig en gåde.

Ja, vi burde skrive til dem......

Fra : Karsten Jensen

Dato : 04-02-10 09:55

On Wed, 03 Feb 2010 19:32:26 +0300, Hans Kjaergaard
<hans.k2teknik@post5.tele.dk> wrote:

>Jeg sætter jo et spørgsmålstegn, så det er et gæt.

Det overså jeg lige

>Og hvorfor ikke blackliste den der igen og igen henter gratisversion
>når den gamle udløber ?

Tja.... Går ud fra, at defraggeren er gratis fordi de håber man vil
købe de øvrige programmer og hvis det er strategien giver det ikke
meningen med IP-block

Fra : Karsten Jensen

Dato : 11-02-10 13:51

On Wed, 03 Feb 2010 16:28:34 +0100, Karsten Jensen
<k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote:

Og pludselig virker det igen