MS Windows
briani 27239
Windows XP og højreklik
Fra : JensC

Dato : 03-02-10 14:51

Hej NG

Når man højreklikker på menuen start eller på et ikon på skrivebordet, får
man en menu, hvor "åbn" står øverst. Hvordan kan man ændre denne menu?

På en pc har jeg ubevist fået det ændret (uden at forsøge på det) til at
"søg" står øverst.

Håber I kan hjælpe.

mvh
Jens

Fra : ebbe hansen

Dato : 03-02-10 15:46

On Wed, 3 Feb 2010 14:51:00 +0100, "JensC" <no.spam@internet.com>
wrote:

> [...]
>man en menu, hvor "åbn" står øverst. Hvordan kan man ændre denne menu?
>
>På en pc har jeg ubevist fået det ændret (uden at forsøge på det) til at

Hej Jens, det har jeg kæmpet med i flere måneder, uden at finde
fejlen, men så lavede jeg en reparation, og nu er det i orden
mvh Ebbe

Fra : Per

Dato : 03-02-10 16:09

JensC wrote:
> [...]
> man ændre denne menu?
> På en pc har jeg ubevist fået det ændret (uden at forsøge på det) til

Se her:

http://www.pcuser.com.au/pcuser/hs2.nsf/web/60E8ABCFE7C810A7CA256D9D0014850E

mvh. Per

Fra : Hans Chr. M. Anderse~

Dato : 04-02-10 19:34

"JensC" <no.spam@internet.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> man en menu, hvor "åbn" står øverst. Hvordan kan man ændre denne menu?
>
> På en pc har jeg ubevist fået det ændret (uden at forsøge på det) til at

simpel løsning her: http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no41

vh
HC

Fra : JensC