Akut problem: strømforsyning til Powerbook
Fra : Steffen

Dato : 02-02-10 19:03

Hej

Jeg har fået et problem, strømforsyningen til min Powerbook G4 (alu) er
død.

Der skulle vel ikke være en i Esbjerg eller nærmeste omegn, som har
sådan en i overskud og vil sælge den i aften.

mvh
steffen

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-02-10 00:10

Steffen <steffSLET@DETTEpost6.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> Der skulle vel ikke være en i Esbjerg eller nærmeste omegn, som har
> sådan en i overskud og vil sælge den i aften.

Er det ikke den samme som til en TiBook? Jeg ser først dit indlæg nu.
Har du fået skaffet en?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Steffen

Dato : 10-02-10 20:21

> Er det ikke den samme som til en TiBook? Jeg ser først dit indlæg nu.
> Har du fået skaffet en?

Jo jeg har fået løst problemet, men tak for interessen - og jeg tror i
øvrigt, at de er ens

mvh
steffen