Dell?
Fra : F.Syndergaard

Dato : 02-02-10 22:00

Dell var i "Kontant" i aften.
Puha.
Se det på nettet. http://www.dr.dk/dr1/kontant
--
MVH.
Finni

Fra : *Sune*

Dato : 02-02-10 22:09

On Tue, 2 Feb 2010 22:00:15 +0100, "F.Syndergaard" <finnis@post.tele.dk>
wrote:

>Dell var i "Kontant" i aften.
>Puha.
>Se det på nettet. http://www.dr.dk/dr1/kontant

Ingen tvivl om at DELL er 'nogle banditter', men et par af sagerne de
hev frem var ikke så slemme endda.

Der findes mange netbutikker der er uger om at tilbagebetale penge ved
ophøvelse af køb - ikke kun DELL - og sikkert fuldt lovligt.

Og man kunne mistænke det ældre ægtepar for ikke at have checket om DELL
var inde i en periode med lang leveringstid. Det plejer at stå på deres
side hvis der periodisk er lang leveringtid på komponenter.

Mvh
Sune

Fra : Peter Martinsen

Dato : 03-02-10 16:42

"*Sune*" <2009jan@*tdc*adsl*dk*> wrote in message

> [...]
> var inde i en periode med lang leveringstid. Det plejer at stå på deres
> side hvis der periodisk er lang leveringtid på komponenter.

Hej

Har købt et par fladskærme for ikke længe siden, uden problemer.

Men for 2 år siden hoppede jeg på en stationær PC, der som regel ikke ville
starte. Den havde 5 forskellige måder at starte op på.
Når den så endelig var startet, frøs skærmen som regel hi.

Efter utallige 'forsøg' blev den afleveret. Det var en hjemme-PC !

DELL = ikke så godt.

Mvh Peter

Fra : Max

Dato : 03-02-10 12:58

Hej F.Syndergaard

> Dell var i "Kontant" i aften.

Ja, det fortæller en del om de paphoveder vi har til
politikere, de er så vilde med at lave love og regler,
med de gør intet for at disse overholdes.

--
Mvh Max

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 03-02-10 13:07

"F.Syndergaard" <finnis@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Dell var i "Kontant" i aften.
> Puha.
> Se det på nettet. http://www.dr.dk/dr1/kontant

Jeg har så den modsatte oplevelse af Dell - jeg fik på deres regning skiftet
et bundkort i min bærbare et år efter garantien var udløbet - der kom en og
skiftede det dagen efter jeg havde kontaktet dem, det er god service som de
ikke havde behøvet. Jeg køber Dell igen næsten gang uden at blinke.

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - er du vild med gadgets?

Fra : Kenneth

Dato : 03-02-10 16:14

..°o.O Thomas O.o°. wrote:
> [...]
> jeg havde kontaktet dem, det er god service som de ikke havde
> behøvet. Jeg køber Dell igen næsten gang uden at blinke.

Jeg har samme erfaring dog med et grafikkort, så jeg er
også på Dell vognen.

Iøvrigt kender jeg til ligeså grelle eksempler ved andre kendte
mærker
også hvor det også kan gå galt som i de eksempler de fremviste i
kontant.

Både med HP, IBM og Acer.

Jeg så også, at de tæskede løs på Dell's batterier på deres
hjemmeside. De andre producenter er heller ikke bedre på dette
punkt, og de glemmer også lige at fortælle om hvor problematisk
det rent faktisk er med kunder, som ikke kender til Li-Ion
batterier
og hvordan de skal behandles, fordi de er for dovne til at læse
i deres manual.

Med Venlig Hilsen
Kenneth

Fra : emjeppesen

Dato : 04-02-10 08:51

Kenneth skrev:

> [...]
>mærker
>også hvor det også kan gå galt som i de eksempler de fremviste i

Ikke desto mindre er Dells politik helt utålelig.
Jeg har et barnebarn på 13 år, som har spinket og sparet for at få en
ny bærbar. Efter at have ventet 14 dage, fik han besked fra Dell, at
de desværre ikke kunne levere den vare, han havde bestilt.
Det var jo ærgerligt, men knægten bestilte så en anden PC.
Et par dage efter den nye bestilling og efter at have bestilt en
anden, trak dell ca. 8000 kr fra hans konto for den maskine, som de
ikke kunne levere. Ren bedrageri efter min mening.
Nu går knægten så og ryster for, at de også bare trækker penge fra den
PC, som han har bestilt i stedet for uden at han får nogen PC af den
grund.
Jeg har handlet meget på nettet og har aldruig været udsat for den
behandling, men har heller aldrig handlet hos Dell.

Hilsen emj

Fra : emjeppesen

Dato : 04-02-10 17:46

emjeppesen skrev:

> [...]
>Jeg har handlet meget på nettet og har aldruig været udsat for den
>behandling, men har heller aldrig handlet hos Dell.

I dag har Dell så trukket for den nye betilling. Ialt 21.000 kr.
Nu har han betalt for 2 bærbare, men fandme om han ikke også har
modtaget den taske, han bestilte i første ordre.
Pakken er mærket som nr. 2 af 3, så han ryster stadig.

Der er ingen tegn eller besked fra Dell om at de har sendt nogen PC.
Det er ikke kun dårlig service. Det er tyveri.

Hilsen emj

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 04-02-10 18:05

emjeppesen skrev:

> I dag har Dell så trukket for den nye betilling. Ialt 21.000 kr.

Ned i banken og få annulleret overførslen!

Fra : emjeppesen

Dato : 04-02-10 18:56

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:

>Ned i banken og få annulleret overførslen!

Forældrene har været i banken i dag, men jeg ved ikke på nuværende
tidspunkt ikke, om de fik noget ud af det.

Hilsen emj

Fra : Rado

Dato : 04-02-10 23:08

On Thu, 04 Feb 2010 17:45:37 +0100, emjeppesen <emj@> wrote:

>Der er ingen tegn eller besked fra Dell om at de har sendt nogen PC.
>Det er ikke kun dårlig service. Det er tyveri.

Det er vel bare en fejl. Tyveri er noget man gør med vilje, Dell gør
ikke sådan noget med vilje det kan jeg garantere dig.

Men de burde have lidt mere styr på deres system, det er så en anden
ting. Jeg oplevede selv at de havde "glemt" min ordre engang, så jeg
selv måtte genopfriske deres hukommelse efter et par uger. Men det
skyldtes så en medarbejder som havde taget imod ordren personligt og
havde forlagt den.

Til gengæld var servicen i top - de havde sendt en dansk Windows i
stedet for den engelske jeg havde bestilt, og den kom de personligt og
byttede på adressen. Og da musen stod af et års tid efter om fredagen,
var der en ny med Postdanmark lørdagsexpress dagen efter.

--
Rado

Demokrati: To ulve og et får der stemmer om
hvad de skal have til middag...

Fra : mig-selv

Dato : 04-02-10 23:15

Rado skrev:
> [...]
> selv måtte genopfriske deres hukommelse efter et par uger. Men det
> skyldtes så en medarbejder som havde taget imod ordren personligt og

Lidt pudsigt, at et firma som lever af at sælge pc'er, vælger at notere
i hånden, for derefter at taste det ind. Så forstår man godt der ikke er
meget orden i deres sager.

Venligst

Mcwm

Fra : Rado

Dato : 04-02-10 23:43

On Thu, 04 Feb 2010 23:14:52 +0100, mig-selv <newsFJERN@glostrup.it>
wrote:

>Lidt pudsigt, at et firma som lever af at sælge pc'er, vælger at notere
>i hånden, for derefter at taste det ind. Så forstår man godt der ikke er
>meget orden i deres sager.

Selve ordren blev indtastet via deres website, det var
leasingpapirerne han tog sig af og det var dem han havde glemt at
sende mig, til underskrift.

Fra : emjeppesen

Dato : 05-02-10 07:25

Rado skrev:

>Det er vel bare en fejl.

Dem laver de så en del af i flg Kontants udsendelse.

>Tyveri er noget man gør med vilje, Dell gør
>ikke sådan noget med vilje det kan jeg garantere dig.

Hvis de sender en bekræftigelse på at en ordre er annuleret pga
manglenden mulighed for at levere en vare, så kan de vel også finde ud
af, at de ikke skal trække pengene på den.

>Men de burde have lidt mere styr på deres system, det er så en anden
>ting.

Netop.

Jeg håber da at de får rettet "FEJLEN" i en fart, for det er ikke
sjovt at få trukket 21.000 for INGENTING.
Personligt skal jeg i alle tilfælde ikke have noget bestilt hos Dell

Hilsen emj

Fra : Rado

Dato : 05-02-10 10:55

On Fri, 05 Feb 2010 07:25:21 +0100, emjeppesen <emj@> wrote:

>Dem laver de så en del af i flg Kontants udsendelse.

Jeg ved det ikke - det er jo som regel mest når det går galt at folk
de råber op. Spørgsmålet er hvor stor fejlprocenten er i
virkeligheden. Dell sælger jo rigtig mange computere, jeg kan huske
jeg så et tal for nylig, husker det ikke lige, men jeg var overrasket
over hvor mange det var.

>Hvis de sender en bekræftigelse på at en ordre er annuleret pga
>manglenden mulighed for at levere en vare, så kan de vel også finde ud
>af, at de ikke skal trække pengene på den.

Enig.

>Netop.
>
>Jeg håber da at de får rettet "FEJLEN" i en fart, for det er ikke
>sjovt at få trukket 21.000 for INGENTING.

Nej, især ikke hvis man måske står og skal bruge dem til noget andet i
en fart.

Fra : emjeppesen

Dato : 05-02-10 12:37

Rado skrev:

>Jeg ved det ikke - det er jo som regel mest når det går galt at folk
>de råber op. Spørgsmålet er hvor stor fejlprocenten er i
>virkeligheden.

Trustpiloten giver Dell.dk 4.5 TRUST og knaldrød advarsel, så det er
nok mere end et par stykker.

Hilsen emj

Fra : Kenneth

Dato : 05-02-10 14:30

emjeppesen wrote:
> Jeg håber da at de får rettet "FEJLEN" i en fart, for det er
> ikke sjovt at få trukket 21.000 for INGENTING.

De har lavet en fejl ved de 8000. Ingen tvivl om det.
Det resterende beløb må da være for den anden
bærbar der blev bestilt i stedet.

Den trækning kan da være reel nok, så at skrive at de
har trukket 21.000 for ingenting må være ukorrekt.

Med Venlig Hilsen
Kenneth Iversen

Fra : emjeppesen

Dato : 05-02-10 14:38

Kenneth skrev:

> [...]
>bærbar der blev bestilt i stedet.
>
>Den trækning kan da være reel nok, så at skrive at de
>har trukket 21.000 for ingenting må være ukorrekt.

Vrøvlehovede.
De skal overhovedet ikke trække en eneste krone, før de har ekspederet
ordren.

Hilsen emj

Fra : Kenneth

Dato : 05-02-10 14:54

emjeppesen wrote:
> Vrøvlehovede.

Hvis du ikke kan holde en ordenlig tone, så vil jeg
fraråde dig at svare på mine poster fremover.

Med Venlig Hilsen
Kenneth

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 05-02-10 17:30

Kenneth skrev:

> Hvis du ikke kan holde en ordenlig tone, så vil jeg
> fraråde dig at svare på mine poster fremover.

Og hvis hun ikke gør det, hvad sker der så?

--
Venlig hilsen
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Kenneth

Dato : 05-02-10 19:13

Asbjørn M. Nielsen wrote:
> Og hvis hun ikke gør det, hvad sker der så?

Dette vedkommer såmænd ikke dig.

Med Venlig Hilsen
Kenneth

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 05-02-10 19:55

Kenneth skrev:

> Dette vedkommer såmænd ikke dig.

Nå, nå. Når du ligefrem kommer med trusler, vedkommer det alle.
Vil du ikke have andre indblandet så send en mail.

Du kan ikke bestemme hvad andre må svare på dine indlæg. Vi har
ytringsfrihed her i Danmark.

--
Venlig hilsen
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Kenneth

Dato : 05-02-10 20:30

Asbjørn M. Nielsen wrote:
> Nå, nå. Når du ligefrem kommer med trusler, vedkommer det alle.
> Vil du ikke have andre indblandet så send en mail.

Jeg har ikke kommet med nogle trusler nogle steder, og jeg sender
af princip ikke email til folk som skriver på news. Dette vil
fuldstændig
ødelægge formålet med nyhedsgrupperne.

> Du kan ikke bestemme hvad andre må svare på dine indlæg. Vi har
> ytringsfrihed her i Danmark.

Det gør jeg såmænd heller ikke, men hvis folk ikke kan finde ud
af
at holde en diskussion på et sobert niveau, så vender jeg ikke
den
anden kind til. Længere er den ikke.

Men for at være ONTOPIC i tråden så kan jeg da give et svar
på det der blev skrevet tidligere.

Mht. Dell og den Danske købelov.

Allerede når man klikker på deres "til hjem" og "til kontor" osv
for
at vælge en PC til ens behov, så bliver man automatisk
viderestillet
til denne adresse: www1.euro.dell.com

Denne server som tager imod bestillingen er rent faktisk
bosiddende i USA, så de er bestemt ikke forpligtiget til at
følge Dansk købelov. Ud over dette så vil det nok også være
særdeles fornuftigt at læse et firma's salgsbetingelser inden
man handler hos dem. Der står der tydeligt at de trækker
pengene ligeså snart at ordren er sat i kraft.

Især på trustpilot, som der tidligere blev henvist til, er det
tydeligt
at det er her mange brokker sig over Dell og giver dem dårlig
karakter, men faktum er at kunderne har accepteret
salgsbetingelserne idet de har trykket på bestillingsknappen.

Jeg kan virkelig ikke se det fornuftige i at man klandre Dell for
ens egen uvidenhed / dovenskab.

Med Venlig Hilsen
Kenneth

Fra : *Sune*

Dato : 05-02-10 20:52

On Fri, 5 Feb 2010 20:30:20 +0100, "Kenneth"
<kenneth_no_more_spam@not.working.invalid> wrote:

>Mht. Dell og den Danske købelov.

Salgsbetingelser - dell.dk:
"Disse Betingelser er underlagt dansk ret, og begge parter accepterer,
at de danske domstole har enekompetence."

> [...]
>for
>at vælge en PC til ens behov, så bliver man automatisk

Og?

> Ud over dette så vil det nok også være
>særdeles fornuftigt at læse et firma's salgsbetingelser inden
>man handler hos dem.

OK - du starter.

Mvh
Sune

Fra : Kenneth

Dato : 05-02-10 21:09

*Sune* wrote:
> Salgsbetingelser - dell.dk:
> "Disse Betingelser er underlagt dansk ret, og begge parter
> accepterer, at de danske domstole har enekompetence."

Den er ikke gældende da du ikke handler med dell.dk

> Og?

Det er ved www1.euro.dell.com du indgår din
købsaftale.

> OK - du starter.

Det er ikke nødvendigt. Igen det er ikke dell.dk man handler med.

Med Venlig Hilsen
Kenneth

Fra : *Sune*

Dato : 05-02-10 21:11

On Fri, 5 Feb 2010 21:08:37 +0100, "Kenneth"
<kenneth_no_more_spam@not.working.invalid> wrote:

>Den er ikke gældende da du ikke handler med dell.dk

Salgsbetingelserne står rent faktisk på http://www1.euro.dell.com

Så de er ikke gældende for alle sider med endelsen dell.com, men kun dem
med dell.dk?

Hvorfor ligger de så på dell.com?

>Det er ved www1.euro.dell.com du indgår din
>købsaftale.

Se ovenstående.

>Det er ikke nødvendigt. Igen det er ikke dell.dk man handler med.

Se ovenstående igen igen.

Mvh
Sune

Fra : Kenneth

Dato : 05-02-10 22:11

*Sune* wrote:
> Salgsbetingelserne står rent faktisk på
> http://www1.euro.dell.com

"4.2 Betaling skal se før levering eller Service
eller, hvis dette er aftalt skriftligt, senest 15 dage
fra fakturadato. Dell kan indstille levering, indtil
der er sket betaling af det fulde beløb."

Med Venlig Hilsen / With Best Regards
Kenneth Iversen

Fra : *Sune*

Dato : 05-02-10 21:19

On Fri, 5 Feb 2010 21:08:37 +0100, "Kenneth"
<kenneth_no_more_spam@not.working.invalid> wrote:

>Den er ikke gældende da du ikke handler med dell.dk

Du kunne også bare læse:
http://www.it-borger.dk/lov-og-ret/e-handel-3/rettigheder-nar-du-handler-pa-et-udenlandsk-site/hvornar-gelder-danske-regler-i-forbrugertilfelde

Så er det fløjtende om man handler med .com, .uk eller .cn.

Mvh
Sune

Fra : Kenneth

Dato : 05-02-10 22:06

*Sune* wrote:
> [...]
>
> Så er det fløjtende om man handler med .com, .uk eller .cn.

"Både inden for EU og ____især uden for____ - som fx USA -
er det vigtigt at være opmærksom på det, der står
om salgsbetingelser. Læs det med småt."

Med Venlig Hilsen
Kenneth

Fra : *Sune*

Dato : 05-02-10 22:36

On Fri, 5 Feb 2010 22:06:14 +0100, "Kenneth"
<kenneth_no_more_spam@not.working.invalid> wrote:

>"Både inden for EU og ____især uden for____ - som fx USA -
>er det vigtigt at være opmærksom på det, der står
>om salgsbetingelser. Læs det med småt."

"Når du køber en vare eller en tjenesteydelse i en udenlandsk
internetforretning, fremgår det måske af salgsbetingelserne, hvilket
lands lovgivning der skal bruges, hvis der skulle opstå uenighed om
handlen. Der kan fx stå, at det er lovgivningen i det land, hvor den
udenlandske internetforretning hører hjemme, som skal bruges, hvis I
bliver uenige om handlen."

Det med småt henviser så i dette tilfælde til at "Betingelser er
underlagt dansk ret".

Så hvis noget i betingelserne er i strid med dansk ret kan man jo bare
lægge sag an - hvis man har lyst.

Mvh
Sune

Fra : Kenneth

Dato : 05-02-10 22:48

*Sune* wrote:
> Så hvis noget i betingelserne er i strid med dansk ret kan man
> jo bare lægge sag an - hvis man har lyst.

Ja det synes jeg da at du skulle prøve

Med Venlig Hilsen
Kenneth

Fra : Henning

Dato : 06-02-10 15:53

On Fri, 05 Feb 2010 14:38:02 +0100, emjeppesen <emj@> wrote:

>Vrøvlehovede.
>De skal overhovedet ikke trække en eneste krone, før de har ekspederet
>ordren.

I Dells tilfælde bygger de maskinerne efter ordre, dvs. de har ikke
noget lager. Når du bestiller, vælger du hvilket grafikkort, hvor
meget ram osv. du vil have. Derfor må de gerne trække pengene på
kortet allerede når du afgiver ordren.

Fra : Kenneth

Dato : 05-02-10 14:39

emjeppesen wrote:
> Dem laver de så en del af i flg Kontants udsendelse.

Hvis jeg husker rigtigt sagde de at Dell havde flere sager
end de andre mærkevarer. Hvor mange bærbare sælger
Dell så iforhold til de andre der blev samlignet med?

Det fortæller de sjovt nok ikke noget om.

Nogle gange udelukker Kontant oplysninger som
efter min mening er særdeles vigtige for at forstå
sammenhængen, og dette gør at man burde tage
deres udsendelser med et gran salt.

Derfor er det selvfølgelig stadig træls når der så er
problemer.

Er jeg iøvrigt den eneste her der mener at det gamle
ægtepar der havde ventet 4-5 uger på deres bærbar
var lidt en latterlig sag at bringe i udsendelsen?

Hvis man står og skal bruge en bærbar her og nu så
køber man vel i en butik...

Med Venlig Hilsen
Kenneth

Fra : Henning

Dato : 04-02-10 18:14

> [...]
>anden, trak dell ca. 8000 kr fra hans konto for den maskine, som de
>ikke kunne levere. Ren bedrageri efter min mening.

Der er noget der ikke hænger sammen?
Man kan ikke "trække" noget fra en 13-årigs konto? Du må uddybe, enten
fortæller han røverhistorier, eller også er der noget han har undladt
at fortælle??

Fra : emjeppesen

Dato : 04-02-10 18:55

Henning skrev:

>Der er noget der ikke hænger sammen?
>Man kan ikke "trække" noget fra en 13-årigs konto? Du må uddybe, enten
>fortæller han røverhistorier, eller også er der noget han har undladt
>at fortælle??

OK, det er forældrenes konto, det er gået ud over i første omgang, men
knægten skal selvfølgelig betale til forældrene.
Hvorfor så mistroisk? Selvfølgelig fortæller han ikke røverhistorier.
Det handler bare om ham og hans forventede PC, men det er selvfølgelig
forældrene, der har foretaget handlen på hans vegne.

Hilsen emj

Fra : mig-selv

Dato : 04-02-10 22:02

Henning skrev:

> Der er noget der ikke hænger sammen?
> Man kan ikke "trække" noget fra en 13-årigs konto? Du må uddybe, enten
> fortæller han røverhistorier, eller også er der noget han har undladt
> at fortælle??
Det hænger faktisk fint sammen, såfremt knægten har et visa elctron(for
unge mellem 13-17 år). Der spærres beløbet på ens konto i første omgang,
hvorefter det overføres til butikken, når handlen er gennemført.

http://www.andelskassen.dk/da-DK/Ung/Scorekassen/Visa%20Electron

Venligst

Mcwm

Fra : Fynbo

Dato : 04-02-10 11:51

"F.Syndergaard" <finnis@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

Har handlet hos Dell gennem de sidste 10 år, både stationære og bærbare
og har aldrig haft problemer af nogen art.

Fynbo

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-10 16:30

At bestille en vare og få den leveret, har intet med service at gøre. Man
får bare det man har betalt for.
Det er først når et eller andet går galt, at man kan vurdere om forretningen
har en ordentlig service og kan leve op til det de lover.
Det ser ud til at det er her det kniber.

Per.

Fra : mig-selv

Dato : 04-02-10 16:39

Per Olsen skrev:
> At bestille en vare og få den leveret, har intet med service at gøre. Man
> får bare det man har betalt for.

Service eller ej, så kneb selv den del jo for Dell, der var jo drengen,
som med sine surt optjente sparepenge, ville købe en bærbar. Man modtog
ordren, trak pengene på kontoen, for senere at meddele knægten, at han
slet ikke kunne få den bestilte pc. Oh, ja, så skulle man lige låne hans
penge lidt, inden der bliver tilbageført til drengens konto. Det endda
på trods af at knægten alligevel ville handle med dem. Nu var han så
bare nervøs for om de ville sende den nybestilte pc til ham.

Venligst

Mcwm

Fra : Fynbo

Dato : 04-02-10 19:15

"Per Olsen" <per.olsen-snabela-smoerumnet.dk> skrev i meddelelsen
> At bestille en vare og få den leveret, har intet med service at gøre.

> Per.

Nej, for jeg har ikke haft brug for deres service til de produkter jeg har
købt.

Skriver kun hvad jeg har af erfaring med Dell..

Fynbo

Fra : kristian

Dato : 05-02-10 18:08

<finnis@post.tele.dk> wrote:

>Dell var i "Kontant" i aften.
>Puha.
>Se det på nettet. http://www.dr.dk/dr1/kontant

Har desværre ikke fået set udsendelsen, men kan forstå at det ikke
var kønne ting der kom frem. I forbindelse med at Windows 7 kom frem
købte jeg et lækkert XPS system gennem Dell. Ingen problemer med
leveringen osv, og det hele har funket uden problemer. Har også
tidligere handlet skærm uden problemer. Jeg har heldigvis ikke haft
brug for nogen efterfølgende service.
Men én ting der irriterede mig bigtime , da jeg bestilte varerne på
Dell´s hjemmeside var betalingsdelen. Man kunne ikke på forhånd se (
jeg fandt dem i alt fald ikke !) , hvilke betalingskort de
accepterede. Det dukkede først frem på aller sidste side i
købsprocessen.
Og her kunne man så kun vælge mellem Visa/Dankort og såvidt jeg
husker bankernes Mastercard. Utroligt at et verdensfirma som Dell
hverken godtager Diners eller Amex. I øvrigt virkede selve
betalingsprocessen omstændelig og bøvlet i forhold til hvad man
ellers har vænnet sig til gennem årene når man handler på nettet.

Fra : Rado

Dato : 05-02-10 18:43

On Fri, 05 Feb 2010 18:07:38 +0100, kristian <stretch234@get2net.dk>
wrote:

> Og her kunne man så kun vælge mellem Visa/Dankort og såvidt jeg
>husker bankernes Mastercard. Utroligt at et verdensfirma som Dell
>hverken godtager Diners eller Amex.

Bliver de kort brugt i DK? Ellers er det måske derfor.