Lundbeck Makrel?
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-02-10 13:16

X:Helbred-Politik

Fiskeolie billigere og bedre end medicinalindustrien!
Som alle med omløb i hovedet ved!
Folk er sindsyge i hovedet hvis de spiser psykofarmaka,
når man ved hvad det gør ved hjernen!

Husk Pectasol til at fjerne grimme metaller! Og en anti-parasit kur!
Og en masse Melatonin skader heller ikke!
Hvis jeres læge vil udskrive det!
(Måske politikerne burde gøre melatonin håndkøbs vare ligesom i USA)

FUT:(Follow up to) dk.helbred

--
Pnic/Allah-25-04-1973-Taurus/WalnutTreeBorn-Sandgaardsvej/Kjellerup/Jutland/Denmark
http://groups.google.dk/group/alt.politics/msg/d391046c6fd88d84?hl=da&dmode=source

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-02-10 13:55

http://www.dr.dk.nyud.net/Nyheder/Indland/2010/02/02/02090706.htm

--
[...]
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/f73515831ef05f3c?hl=da&dmode=source
Nordea konto nummer: 9266-8967125572

Fra : Henrik 8600

Dato : 04-02-10 17:43

> http://www.dr.dk.nyud.net/Nyheder/Indland/2010/02/02/02090706.htm

Well, jeg ved nu at det er skide vigtigt at få de forskellige Omega 3, 6 og
9.

Eksempel. For et par måneder siden have jeg svært ved at tøjle mit
temprament, ENESTE ændring jeg
har foretaget siden er at spise fiskeolie natlysolie (eye Q) der godt nok er
dyr, men pengene værd.

Nu skal der meget mere til før mit gode humør ryger.

Og det er den ENESTE ændring, derfor tilskriver jeg ændringen til
Fiskeolien.

Det behøver nok ikke være liiige eye Q, som er den allerdyreste.

Er ved at afprøve den billige fra Brugsen. Håber den er lige så god.

Henrik