Frysning af pandekager
Fra : helle

Dato : 31-01-10 05:46

Er der nogen der ved, om man kan fryse usødede pandekager uden fyld?

Fra : Tove Krieger

Dato : 31-01-10 13:57

In news:80963df3-2d34-4bb0-a111-53d8bc5019b6@h2g2000yqj.googlegroups.com,
helle <hbknudsen@gmail.com> typed:
> Er der nogen der ved, om man kan fryse usødede pandekager uden fyld?

Det må man kunne. Dem jeg har købt lå i frysedisken.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Niels

Dato : 31-01-10 06:47

On Jan 31, 1:45 pm, helle <hbknud...@gmail.com> wrote:
> Er der nogen der ved, om man kan fryse usødede pandekager uden fyld?

Prøv at tænke over, hvad det vil koste dig selv at gøre forsøget.

--
Niels

Fra : Max

Dato : 31-01-10 15:16

Hej helle

> Er der nogen der ved, om man kan fryse usødede pandekager uden fyld?

Selvfølgelig kan man det, der sælges jo i massevis af dem hver dag.

Men de bliver efter min mening utrolig kedelige af det.

--
Mvh Max

Fra : Ralph

Dato : 31-01-10 15:54

"helle" <hbknudsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
Er der nogen der ved, om man kan fryse usødede pandekager uden fyld?

Prøv - så kan du selv vurdere om kedeligheden i pandekagerne er det værd.

Men hvis de skal fyldes, rulles overhældes med sovs/ost og i ovnen til
eftergratinering så er der sikkert ikke den store forskel på om de er frosne
eller ej.
Men hvis nu "samlingen" af pandekage, fyld, sovs og ost overlades til den
enkelte direkte ved bordet vil jeg foretrække friskbagte.

--
Ralph