Mandtal opgørelse for 2009
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 31-01-10 12:16

Så er Januar overstået, og det er tid til at gøre status.

De senere år har vi nået ca 160 *pingende* skribenter og "skabslæsere",
og på trods af et stærkt faldende antal indlæg ser det ud til at
antallet af *pingere* holder stand.

Antallet af indlæg beløb sig til 9846 indlæg for 2009, 9237 indlæg færre
ned året før :-\ (2008: 19083 indlæg)

Nuvel resultatet som optalt af undertegnede :

163

- *ping* / *plong* / *klonk* og lignende tilkendegivelser er hvad det
kan blive til, det er faktisk flere end for 2007, der endte på 161

Tallet er justeret, så de der har *pinget* i såvel OT tråden, som
mandtalstråden er talt med (7 der ikke var dubletter)

Med ønsket om sneens snarlige forsvinden, og forårets tidlige komme -

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-02-10 16:32

On Jan 31, 12:16 pm, "J.C.Kløve" <j...@aats.dk> wrote:
> [...]
>
> De senere år har vi nået ca 160 *pingende* skribenter og "skabslæsere",
> og på trods af et stærkt faldende antal indlæg ser det ud til at

....og jeg nåede vist ikke engang at pinge med. Det er ikke sådan at
blive ejer at et nedlagt landbrug, det kniber lidt med tiden til at
skrive herinde.
--
Mvh Jes Vestervang - med en voksende samling køretøjer: sv1000s,
dt125r, xs250, Mitsubishi Lancer '92, BMW 540i fra '94 og et par

Fra : Armand

Dato : 07-02-10 02:44

Jes Vestervang skrev:

> ...og jeg nåede vist ikke engang at pinge med. Det er ikke sådan at
> blive ejer at et nedlagt landbrug, det kniber lidt med tiden til at
> skrive herinde.

Alene at komme væk fra studiets solide internetforbindelse og ud i det
pulserende arbejdsliv, er tilsyneladende dræbende for mange ellers
solide skribenter.
Prøv bare at tænke på hvor massive de Aalborgensiske motortosser var i
en periode (læs: 'mens de læste')

--
Armand.

Fra : Motortosse - Mads

Dato : 16-02-10 12:52

> Prøv bare at tænke på hvor massive de Aalborgensiske motortosser var i
> en periode (læs: 'mens de læste')

Hov hov, hr Armand. Vi er skam stadig i live, omend døgnets 24 timer
måske prioriteres en kende anderledes
Jeg bruger f.eks en del tid på at færdiggøre mit byggeri med 55 kvm
opvarmet garage, så min nyindkøte 996SPS kan få sig et hyggeligt hjem..
Og så er mellemtiden siden mit sidste login blevet brugt på bla.
offroad i den thailandske jungle, DMU guld i sidevognen, utallige
hudafskrabninger på slaggerne, tilsvarende antal blå mærker i
sidevognscrosseren og for nuværende en plan om at komme lidt mere på
gaden og måske begynde med lidt RR igen.

Mads

Fra : Armand

Dato : 16-02-10 22:03

Motortosse - Mads skrev:

> Hov hov, hr Armand. Vi er skam stadig i live, omend døgnets 24 timer
> måske prioriteres en kende anderledes

Heeey - it's alive!!!

Hej Mads. Det er sq helt rart at se et indlæg fra dig!

> [...]
> opvarmet garage, så min nyindkøte 996SPS kan få sig et hyggeligt hjem.
> Og så er mellemtiden siden mit sidste login blevet brugt på bla.

Jeg har ikke på noget tidspunkt troet at du sover dagen væk, og dét
holder stik, kan jeg se

> DMU guld i sidevognen, utallige hudafskrabninger på
> slaggerne, tilsvarende antal blå mærker i sidevognscrosseren...

Hæ!
Godt gået - Tænk sig at det fredags-bars projekt skulle kunne føre en
titel med sig

> og for nuværende en plan om at komme lidt mere på gaden
> og måske begynde med lidt RR igen.

Neat!
Keep on rocking!

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-10 06:34

Hej Mads

Dejligt at høre fra dig igen.
Glemmer aldrig vores møde på Knudtorp. Lige så hyggeligt om aftenen, som om
dagen
Foreløbig skal jeg jeg af sted på 3 baner i år, måske vi mødes
Hygge PD CBR1100t + CBR1000rr (baneged)

Fra : Morten Dahl

Dato : 19-02-10 10:12

"Poul Dam" <pouldamhyggeadslhome.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> om dagen
> Foreløbig skal jeg jeg af sted på 3 baner i år, måske vi mødes

Det er sjovt Mads, det er satme ikke en måned siden jeg sidst tænkte på dig,
og 9´n..

Og vores tur til Rock under Broen :)

Ja ved i hvad.. sikke da en dag vi kunne få..

I kan godt regne med mig.. Det er helt sikkert...

jeg arrangerer min. 3 dage på PP i år, og PD og undertegnede plejer at være
rigtigt gode til at hygge i pitten :)

PD´s blade skal også have lov at lege med min nybyggede 1000K8 :)

Hvad Sturup angår, så bliver det på Supermoto for mit vedkomne, jeg kører
ikke Superbike derovre..

Men hvad faen, sidelæns er også den hurtigste vej rundt på Sturup..

Måske man skulle holde en hygge/planlægningsdag ?

Jeg ligger gerne øller og bardisk til :)

MVH

Morten Dahl
- med alt alt for meget 2hjulet grej

Fra : Armand

Dato : 19-02-10 12:46

Morten Dahl skrev:

Shit, hvor skeletterne pludselig vælter frem!

--
Armand.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 19-02-10 18:57

Den 19-02-2010 12:45, Armand skrev:
> Morten Dahl skrev:
>>
> Shit, hvor skeletterne pludselig vælter frem!

ja det skal jeg da lige love for :)

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Morten Dahl

Dato : 19-02-10 21:47

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i meddelelsen

> ja det skal jeg da lige love for :)

Ja ja, helt skeletter er vi nu ikke :)

Men Armand, hvis den gode M.Lund vil med tilbage på RR banerne, PD har jo
huseret på dem et stykke tid..

Så burde det vel også være tids for dig at få samlet en eller anden maskine
færdig, og tage med os ud og lege.

Der er sku da ved at være nok til en hel OldBoys klasse ;)

Og hvis de giver ligeså meget gas som PD, så bliver det sku en fed klasse,
så vil jeg med på dispentation.

-
Morten Dahl

Fra : Armand

Dato : 20-02-10 00:54

Morten Dahl skrev:

> [...]
>
> Så burde det vel også være tids for dig at få samlet en eller anden
> maskine færdig, og tage med os ud og lege.

Hej dér.
Jeg var forbi mit gamle idol, champ'en med #34, på et todages kursus
forrige år - Og dér fandt jeg sq ud af at det dér er en saga blot =

Jeg nøjes med at råbe efter møgungerne i det lokale RR-projekt (der
efterhånden kører 100% CBR125) og dér bruge min hårdt fortjente #34-cap
som magtmiddel

--
Armand.
(Rigtig old-boy)

Fra : N/A

Dato : 18-02-10 00:47

Fra : N/A

Dato : 16-02-10 22:03

Fra : Motortosse - Mads

Dato : 17-02-10 15:17

> Hygge PD CBR1100t + CBR1000rr (baneged)

Helt rart at "møde" jer gamle drenge.

Speaking of banedag, så hvade jeg egentligt scheduleret at hente
996'eren i uk til april så jeg kunne få en aften på cadwell med i
købet. Men nu tvinger mit job mig til at tager derover i uge 11, så
der er banen netop ikke åbnet, og 17 marts er måske også lige til den
friske side med en banedag i midtengland. Så nu pønser jeg mere på og
jeg skal tage 996'eren og rs125'eren med til sturup på DKD's
uoficielle trackday. Omend de beretninger og film jeg har set fra
sturup får en crossbane til at virke jævn. Men det kan jo være
speedwaygenet der set syner (når man kører stivstel bliver man lidt
sart).

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 18-02-10 10:29

Motortosse - Mads <mads@vejnoe.com> writes:

> [...]
> uoficielle trackday. Omend de beretninger og film jeg har set fra
> sturup får en crossbane til at virke jævn.

Der er godt nok noget bølget asfalt i indgangen til et af svingene,
men jeg mener ikke at det kan sammenlignes med en crossbane (selvom
jeg aldrig har kørt cross).

FYI, så har http://www.sydskanesemse.nu Sturup som hjemmebane og har
mange arrangementer derovre.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Motortosse - Mads

Dato : 17-02-10 15:26

> Hæ!
> Godt gået - Tænk sig at det fredags-bars projekt skulle kunne føre en
> titel med sig

Jep og jeg har med garanti danmarks mest potente GS500 motor. Dog en
2'nd generation som er svagt detunet ifht. den første. Men den gik 160
kmt på GPS'en med knopdæk, sidevogn og 120 kg cykel + 165 kg dødvægt.
Desværre havde jeg ikke haf tid til at montere omdrejningsbegrænseren,
såååå et kikset gearskifte og vupti flettede ventiler og knald...
største fragment af stempel og ventiler var 1x0,8 cm som jeg naturligt
har gemt i en af de mange pokaler cyklen siden har vundet. Faktisk er
det det eneste heat mod cykler i samme klasse hvor den ikke har
krydset linien som nr 1. (ups glemte lige et heat i tyskland hvor der
var en urutineret sandsæk ombord, som lagde vægten agterud lidt
tidligt i svinget , og det med at styre en sidevogn uden kontakt med
forhjulet er rumgeometri hvor mine evner ikke slår til. Men vi endte
med at slæbe masser af sand ind på det fine tyske hospital. Jeg kom
dog ud at køre igen om eftermiddagen med 2 brækkede fingre tapet
behændigt sammen

Ja der er sku kommet mange barduelige historier til i tiden der er
gået.

Fra : Armand

Dato : 18-02-10 00:47

Motortosse - Mads skrev:

> Jep og jeg har med garanti danmarks mest potente GS500 motor.....

Øhh?
Som jeg husker ærke-motortosse-historien var det da en GS450'er ??

Hvad med de gamle knopdæks-udøvere? Kan du få lov at eksistere uden
mængder af brødnid?
Eller du er måske ligefrem begyndt at fremstille motorer på serie til
dém også?

--
Armand.

Fra : HKL

Dato : 19-02-10 19:42

"Motortosse - Mads" <mads@vejnoe.com> skrev i en meddelelse

>Ja der er sku kommet mange barduelige historier til i tiden der er
>gået.

Der må sgu også være nogle historier om 9'eren der var voldtunet med turbo
fra en Saab (som jeg husker det). Husker en rulning i Randers til Powermeet
som ente i røg og damp

/HKL, ZX10R - TS185ER

Fra : Morten Dahl

Dato : 19-02-10 21:42

"HKL" <zx10r"FJERNDETTE"@lynnePUNKTdk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Der må sgu også være nogle historier om 9'eren der var voldtunet med turbo
> fra en Saab (som jeg husker det). Husker en rulning i Randers til

Du skulle bare vide...

Den 9´r havde sku for vane at sprede sine safter ud over det ganske land :)

Bare spørg oppe ved Rydberg, den får ALDRIG lov at komme derop igen..

Den har også skudt køleren i Kolding..

Du åbner for en STOR STOR pose med hstorier :)

-
Morten Dahl
- Med alt for meget racergrej.

Fra : Ole Hansen

Dato : 19-02-10 21:48

Morten Dahl wrote:

> Du skulle bare vide...
>
> Den 9´r havde sku for vane at sprede sine safter ud over det ganske land :)

Og jeg mindes da vist en Aalborg-tur, hvor den gik på græs..

--
Ole Hansen

Fra : Hekto

Dato : 18-02-10 06:14

On 17 Feb., 23:16, Motortosse - Mads <m...@vejnoe.com> wrote:

> [...]
> sturup får en crossbane til at virke jævn. Men det kan jo være
> speedwaygenet der set syner (når man kører stivstel bliver man lidt

Jamen så ses vi derovre.

Sturup er en smule ujævn visse steder; men ikke noget der generer
voldsomt med de hastigheder der opnås på de forholdsvis korte
strækninger hvor man kan give gas. Lars E. har da overhalet indenom
efter langsiden ved at tage kurben i brug, så ikke alle lader sig
distrahere af en smule buler på asfalten.

--

/Hekto

Fra : Motortosse - Mads

Dato : 20-02-10 15:01

Ak ja den gamle 9'er... hvad den kunne fortælle. Men den er snart på
vej til en ny tilværelse, midt i marts tager jeg til UK for at hente
996'eren og så napper jeg lige en low milage 9'er med hjem som donor.
Så der er snart en ordentlig dynge 9'er stumper til salg, bl.a helt
nye magnesium hjul, FCR karburatorer, banan bagsvinger, WP SBK
bagdæmper, USD forgaffel og en lettere pisket motor

-Mads

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 07-02-10 07:31

Den 31-01-2010 12:16, "J.C.Kløve" skrev:
> [...]
> mandtalstråden er talt med (7 der ikke var dubletter)
>
> Med ønsket om sneens snarlige forsvinden, og forårets tidlige komme -

der var lige 3 ekstra, så *166* Alles

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld