Billeder fra MacBruger's 25 års fødselsdag~
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 31-01-10 19:48

Billeder fra MacBruger's 25 års fødselsdagsfest

Jeg har lagt mine billeder fra gårdsdagens fødselsdagsfest on-line, de
kan findes på flg. link:
www.photo-gallery.dk/oversigt/computer/macbruger_workshop/preview_88of94.html

Serien starter ved billede nummer 1086, klik på det lille thumbnail
billede, og få en større version.
Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark

Fra : Per Rønne

Dato : 31-01-10 20:49

Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> [...]
> www.photo-gallery.dk/oversigt/computer/macbruger_workshop/preview_88of94.html
>
> Serien starter ved billede nummer 1086, klik på det lille thumbnail

Blot en lille praktisk ting. Klikker man på next flere gange, så er
next-knappens plads i mellemtiden skiftet - så man klikker forkert;-(.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 31-01-10 23:19

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

<snip>

> Blot en lille praktisk ting. Klikker man på next flere gange, så er
> next-knappens plads i mellemtiden skiftet - så man klikker forkert;-(.

Det er derfor du har en skærm

--
"I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall
out." Grace M. Hopper.

Fra : Per Rønne

Dato : 31-01-10 22:36

> <snip>

> Det er derfor du har en skærm

Du mener vel en mus [trackball]. Man plejer blot at klikke på samme
sted som før, når man vil hurtigt gennem en serie ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 31-01-10 22:14

> [...]

> Billeder fra MacBruger's 25 års fødselsdagsfest
>
> Jeg har lagt mine billeder fra gårdsdagens fødselsdagsfest on-line, de

Tak for det.

Samlingen går tilbage til møderne på Gammelgaard i Herlev. Der er sket
en udvikling; teknisk - og aldersmæssigt.

Hvornår er den første fra?

Iøvrigt sjovt at se Britt igen

Desværre kunne jeg ikke komme, jeg skulle skovle sne

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 31-01-10 22:57

On 2010-01-31 22:13:45 +0100, hlexa@hotmail.com (Axel Hammerschmidt) said:

> Hvornår er den første fra?

Dette billede er taget på en skole, jeg har siddet og tjekket Kraks
kort, muligvis er det Emdrupborg Lærerhøjskole, og det har været 97
eller 98.
www.photo-gallery.dk/oversigt/computer/macbruger_workshop/_macbruger-0000.html

Disse billeder er taget ved den samme workshop
www.photo-gallery.dk/oversigt/computer/macintosh/_macintosh_9_inch-03.html
www.photo-gallery.dk/oversigt/computer/macintosh/_macintosh_9_inch-04.html
www.photo-gallery.dk/oversigt/computer/macintosh/_macintosh_9_inch-05.html
www.photo-gallery.dk/oversigt/computer/macintosh/_macintosh_9_inch-06.html
www.photo-gallery.dk/oversigt/computer/macintosh/_macintosh_9_inch-08.html

Dette billede er taget ved en anden workshop på samme skole, i et andet lokale
www.photo-gallery.dk/oversigt/mennesker_&_miljoeer/vip/_sprit_schapiro-01.html

Men prøv at skrive en mail til Ove Jensen, så vidt jeg husker, så var
han formand dengang.

Fra : Esben

Dato : 31-01-10 23:18

> [...]

> www.photo-gallery.dk/oversigt/computer/macbruger_workshop/preview_88of94.html
>
> Serien starter ved billede nummer 1086, klik på det lille thumbnail

Ingen ungdomsklub, ser jeg...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-02-10 08:03

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> Ingen ungdomsklub, ser jeg...

det er brugergrupperne sjældent ...

/thomoas

Fra : Lyrik

Dato : 31-01-10 15:47

On 31 Jan., 19:48, Niels Riis Ebbesen <i...@niels-ebbesen.net> wrote:
> [...]
>
> Serien starter ved billede nummer 1086, klik på det lille thumbnail
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Tak for billederne!.-)
Her er mit bidrag til jubilæet, lavet i iMovie 09.:
http://www.luen.dk/25MBjubil.mov

Hilsen
Jens

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 01-02-10 10:54

On 2010-01-31 23:47:28 +0100, Lyrik <jenserikbech@gmail.com> said:

> Tak for billederne!.-)
> Her er mit bidrag til jubilæet, lavet i iMovie 09.:
> http://www.luen.dk/25MBjubil.mov

Hvorfor bruger du .mov til stilbilleder med dåselyd...?

Her kan du se en rigtig film fra en af de forgående workshops
http://www.axm.dk/videofilm/workshop.mov

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 15-02-10 00:17

Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Billeder fra MacBruger's 25 års fødselsdagsfest

Mit svar kommer måske alt for sent, men jeg har haft andet at gøre. Men,
Niels, tak for billederne, de er skønne at se.

På trods af andet teknisk fnidder herinde i tråden, har jeg faktisk
bladret igennem dit fotoalbum via "previous" og set mange billeder af
mennesker, som jeg slet ikke kender ved navn. Men alligevel kan
"genkende", så gør det endelig igen. Og det er fototeknisk meget flot
arbejde, du har lavet.

Mit grå skæg glædede sig over en lille rødhåret dreng med blå øjne
og med en med en tallerken gulerødder - ved siden af en "dametaske" ?
Eller husker jeg forkert?

Igen: keep up the good work, I'll be watching.

--
v.h. Mich