sodavand i bærbar computer, HJÆLP
Fra : Gizmoduck

Dato : 03-08-01 19:02

min kæreste har lige hældt en ordentlig sjat citronvand ned i
keyboardet på min bærbare computer, vi afbrød omgående strømmen,
tørrede den af og vendte den på hovedet.

er der andet jeg kan gøre, så jeg måske slipper for at indlevere den
til fona på mandag? alt i alt, er den ødelagt?

denne mail er sendt til både dk.edb, dk.edb.hardware og
dk.teknik.elektronik

håber i kan hjælpe mig

Rasmus
--

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : Karsten Olesen

Dato : 03-08-01 19:34

"Gizmoduck" <gizmoand@nospamworldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til fona på mandag? alt i alt, er den ødelagt?
>
> denne mail er sendt til både dk.edb, dk.edb.hardware og

**************************

Uha...hvis du er heldig,
så kan du til MEGET billig penge
købe et nyt tastatur...
Det tar' 25 sekunder at sætte på.
Under tastaturet sidder der ofte en brønd
til RAM. Vi må håbe, denne stadig er tør !

Hvis du tør, så kan du måske ved hængslet
til skærmen tage en liste af, så du kan vippe
tastaturet op.
Så kan du komme til "de ædlere dele", eller
nogle af dem...

Alt afhænger af maskintype, men det er en
typisk måde at bygge dem på.

MVH

Fra : Gizmoduck

Dato : 03-08-01 19:42

> [...]
>Så kan du komme til "de ædlere dele", eller
>nogle af dem...
>
>Alt afhænger af maskintype, men det er en

det kan man desværre ikke, det er noget fujitsu-siemens skrammel (en
lifebook c4135)

Fra : JYK

Dato : 03-08-01 21:05

Du kan på ibm'er, vippe hver enkelt tast forsigtigt af og så er det igang
med mange vatpinde og noget varmt vand.

Dyp den ene ende i vandet og rens stænk væk med den anden ende. Tør efter
med helt ren vatpind.

Helt og lykke med renseprocessen!

mvh jyk

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 04-08-01 18:22

> min kæreste har lige hældt en ordentlig sjat citronvand ned i
> keyboardet på min bærbare computer...

Udskift kæresten ville nok være nogenlunde det første der gik mig i tankerne
*G*

// Søren