billigste ansvarsforsikring?
Fra : Roger over

Dato : 30-01-10 02:59

Jeg køber snart mc og skal finde den billigste ansvarsforsikring til en
1000ccm og jeg bor i storbyen og er elite. Hvem kunne det være?

Fra : TWL

Dato : 30-01-10 10:48

Roger over wrote:
> Jeg køber snart mc og skal finde den billigste ansvarsforsikring til en
> 1000ccm og jeg bor i storbyen og er elite. Hvem kunne det være?
GF ?

https://www.gf-forsikring.dk/Ny-kunde/Beregn

Thomas

Fra : Bent_Albertslund

Dato : 30-01-10 05:49

On 30 Jan., 02:58, Roger over <rogero...@nospam.invalid> wrote:
> Jeg køber snart mc og skal finde den billigste ansvarsforsikring til en
> 1000ccm og jeg bor i storbyen og er elite. Hvem kunne det være?

Jeg har en Suzuki GSF1200 som købt brugt to år gammel hos en
sukiforhandler - de anbefalede en Suzukiforsikring og den er faktisk
prismæssigt på højde med den forsikring som jeg har på min Yamaha XJ
600 som konen nu kører på når vejret er til det (Læs meget varmt,
vindstillle og uden udsigt til regn en uge)....

Jeg tror også nogle af de andre mærker har forsikringsaftaler som det
kan betale sig at kigge på

Fra : Richard

Dato : 30-01-10 06:58

On 30 Jan., 02:58, Roger over <rogero...@nospam.invalid> wrote:
> Jeg køber snart mc og skal finde den billigste ansvarsforsikring til en
> 1000ccm og jeg bor i storbyen og er elite. Hvem kunne det være?

Topdanmark gennem MC Touring Club?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Knud Dam

Dato : 31-01-10 22:02

"Richard" <rpaderichard@netscape.net> skrev i en meddelelse

> Topdanmark gennem MC Touring Club?

Jeg skal give kr. 600 pr. år for ansvar på en GS 500 hos Topdanmark.

; - )

KD

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 30-01-10 16:21

"Roger over" <rogerover@nospam.invalid> skrev i meddelelsen
> Jeg køber snart mc og skal finde den billigste ansvarsforsikring til en
> 1000ccm og jeg bor i storbyen og er elite. Hvem kunne det være?

Hej.

Prøv at kontakte ETU forsikring .........

Vi flyttede alle vores forsikringer til ETU da fruen fik mc, vi havde GF før
og vi fik _alle_ forsikringer til samme pris som samlet pris til GF men
_med_ fruen mc

http://politiken.dk/tjek/dagligliv/forbrugtest/testbudget/tbudgetartikel/article299575.ece

--
Mvh.