MS Windows
briani 27239
SFC Scannow i Win7 ??
Fra : John T.

Dato : 29-01-10 19:44

Hvordan får jeg i Win7 denne mulighed ?
I XP skriver jeg det i "Kør"-boksen, kan jeg
det samme i Win7 ?
John

Fra : /John

Dato : 29-01-10 19:50

"John T." <nn@nn.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan får jeg i Win7 denne mulighed ?

"How to Repair Windows 7 System Files with System File Checker":
http://www.sevenforums.com/tutorials/1538-sfc-scannow-command-system-file-checker.html

/John

Fra : John T.

Dato : 29-01-10 20:00

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen

> "How to Repair Windows 7 System Files with System File Checker":
> http://www.sevenforums.com/tutorials/1538-sfc-scannow-command-system-file-checker.html
>
> /John
Kørte CMD men den sagde at jeg skulle være Administrator
for at køre denne kommando, men det er jeg jo ?????
John

Fra : /John

Dato : 30-01-10 01:21

"John T." <nn@nn.dk> skrev i en meddelelse

> Kørte CMD men den sagde at jeg skulle være Administrator
> for at køre denne kommando, men det er jeg jo ?????

"This will show you how to open a elevated command prompt with administrator
rights (Run as administrator) instead of the default command prompt without
administrator rights in Windows 7":

http://www.sevenforums.com/tutorials/783-elevated-command-prompt.html

John

Fra : John T.

Dato : 30-01-10 14:41

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> [...]
> administrator rights (Run as administrator) instead of the default command
> prompt without administrator rights in Windows 7":

En stor tak til John for linken, jeg er ikke meget på pc,en
da jeg er ved at gøre mit lille værelse (Pc-rum) i stand.
Håber du tilgiver mig mit sene svar !!
Tak og hilsen John T.

Fra : /John

Dato : 30-01-10 15:18

"John T." <nn@nn.dk> skrev i en meddelelse

> En stor tak til John for linken

Velbekomme; rart at ku' gi' en hjælpende hånd i ny og næ.

> Håber du tilgiver mig mit sene svar !!

Det glæder mig altid, når folk melder tilbage :)

/John