DVD brænder Ekstern Firewier
Fra : Pico

Dato : 30-01-10 01:45

Jeg skal bruge en ekstern DVD brænder, den skal helst være med Firewier (er
det ikke sådan det heder, det er blevet sent , er der nogen der ved hvor
man kan købe sådan en, jeg har møvet rundt på nette.

--
MVH
Pico

Fra : J

Dato : 30-01-10 02:49

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> (er det ikke sådan det heder, det er blevet sent , er der nogen der
> ved hvor man kan købe sådan en, jeg har møvet rundt på nette.

Du får måske mere held, når du møver, hvis du staver rigtigt.

Fra : Pico

Dato : 30-01-10 21:52

"J" <j@nospam.xy> skrev i meddelelsen

> "Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du får måske mere held, når du møver, hvis du staver rigtigt.
Det har jeg nu også under søgningen, men jeg var ærlig talt træt da jeg
skrev meddelelsen, det bemærkede jeg jo også
--
MVH
Pico

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 30-01-10 04:41

> [...]
> (er det ikke sådan det heder, det er blevet sent , er der nogen der
> ved hvor man kan købe sådan en, jeg har møvet rundt på nette.

Det rigtige sted at spørge:
dk.edb.hardware.drev.cd+dvd
et par stykker:
http://www.edbpriser.dk/Search/Products.aspx?q=&qft=&s=popularity&cpath=1-2-689-12&qt=Fql&nf=strmatrix9%3a^%22USB+%26+Firewire+%C2%A40.0000000000%22%24[MultiValSep]%C2%A7specifictaxonomy%3a^%22Hardware|2%2fOptisk+drev|689%2fDVD+br%C3%A6nder|12%22%24

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-01-10 08:28

Pico skrev:
> Jeg skal bruge en ekstern DVD brænder, den skal helst være med Firewier (er
> det ikke sådan det heder, det er blevet sent , er der nogen der ved hvor
> man kan købe sådan en, jeg har møvet rundt på nette.

SHG har en til 1100 kroner - http://www.shg.dk/2171906 - og ProShop en
til 800 kroner - http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=170212 -

Hvis det er for dyrt, har jeg en ældre, brugt PX-708UF som jeg ikke
bruger ret meget mere og som både har USB og Firewire.

Fra : Pico

Dato : 30-01-10 21:51

Tak for hjælpen til Karl Erik og Thorbjørn, det blev så en Plextor
PX-830UF - D fra Getmore.
Jeg skal lægge mig dk.edb.hardware.drev.cd+dvd på sinde.

--
MVH
Pico

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-10 08:41

Pico wrote:
> Tak for hjælpen til Karl Erik og Thorbjørn, det blev så en Plextor
> PX-830UF - D fra Getmore.

Så bliver det spændende at se om den kommer
for der er vist noget med en konkurs

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 31-01-10 09:15

<Just> skrev i en meddelelse

> Så bliver det spændende at se om den kommer
> for der er vist noget med en konkurs

Ja det er en ret speget sag:
http://www.comon.dk/nyheder/Var-salget-af-Getmore-lovligt-1.280959.html

Fra : Pico

Dato : 31-01-10 13:32

"Karl Erik Nielsen" <karl.erik.nielsen@nospam.gmail.com> skrev i meddelelsen

> <Just> skrev i en meddelelse

> Ja det er en ret speget sag:
> http://www.comon.dk/nyheder/Var-salget-af-Getmore-lovligt-1.280959.html

Det havde jeg ikke lige fulgt med i, vidste godt det gamle Getmore var
lukket og fortsat i et nyt, købte en Windows 7 hos dem sidste uge uden
problemer, håber også de får "lov" at handle i næste uge så jeg kan få mit
drev

--
MVH
Pico

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 31-01-10 13:58

> [...]
> lukket og fortsat i et nyt, købte en Windows 7 hos dem sidste uge uden
> problemer, håber også de får "lov" at handle i næste uge så jeg kan få mit

Jeg købte for et par år siden en Samsung 32 tommer LCD TV hos Getmore. Det
gik i stykker
efter godt et år. Det blev hentet på min adresse, repareret og leveret
tilbage igen.
Det har virket perfekt siden. Regningen på over 3000,- blev betalt af
Getmore.
Så jeg skal ikke klage.

Fra : Rado

Dato : 31-01-10 14:12

On Sun, 31 Jan 2010 13:57:54 +0100, "Karl Erik Nielsen"
<karl.erik.nielsen@nospam.gmail.com> wrote:

> [...]
>tilbage igen.
>Det har virket perfekt siden. Regningen på over 3000,- blev betalt af

Det er standard procedure med apparater af den størrelse. Og det var
højst sandsynligt Samsung der betalte regningen.

--
Rado

Demokrati: To ulve og et får der stemmer om
hvad de skal have til middag...