Gamer system
Fra : Jesper

Dato : 29-01-10 19:18

Hej

Har fået følgende forslag til "gamer"system. Nogen der kan be-/afkræfte om
det er et ok system eller har forslag til ændringer?

http://fcomputer.dk/?show=system_show&systemlinkid=86986

pft.

Jesper

Fra : nivS

Dato : 29-01-10 11:49

On Jan 29, 7:17 pm, "Jesper" <smidmigenm...@forum.dk> wrote:
> [...]
>
> Har fået følgende forslag til "gamer"system. Nogen der kan be-/afkræfte om
> det er et ok system eller har forslag til ændringer?

Jeg ved ikke hvor meget mere ydelse du får med i7 i forhold til
f.eks.i5 eller de noget billigere QuadCore. Kig på TomsHardware.com
der er somregel nogle gode sammenligninger.
Jeg ved heller ikke om der findes noget spil/program der bruger 12 GB
ram, jeg tror kun det er hvis man skal redigere HD video, roder med
meget store photoshop filer eller 3D programmer. Tænk på at en PS3 har
256 MB hukommelse og 256MB grafik hukommelse, og den har da ok grafik.
Men du skriver selv det skal være en spille PC.
Alt i alt vil jeg tror du kan skrue en maskine sammen til det halve
som yder næste lige så godt,
Måske den så er fremtids sikret, men om 3 år hvor den måske ikke kan
følge med mere kan du sikkert købe hele skidtet for 4000,-

Hans...

Fra : Hagar

Dato : 29-01-10 22:33

"Jesper" <smidmigenmail@forum.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Har fået følgende forslag til "gamer"system. Nogen der kan be-/afkræfte om
> det er et ok system eller har forslag til ændringer?

Prøv og kig på de her, og sammenlign dem, også prisen.
Jeg selv har en ældre maskine der fra, og den har aldrig fejlet, selv om den
stort set kører 24/7

http://www.topdata.dk/product.asp?product=6736

Hagare

Fra : Bjarne K.

Dato : 31-01-10 12:47

"Jesper" <smidmigenmail@forum.dk> wrote in message
> [...]
>
> Har fået følgende forslag til "gamer"system. Nogen der kan be-/afkræfte om
> det er et ok system eller har forslag til ændringer?

Tror selv jeg ville satse på en 5870 (Saphire Vapor X), og så skrue lidt ned
på nogle af de andre ting.

Desuden ville jeg checke om den valgte Samsung disk var den nye F3 model.

Jeg kender ikke strømforsyningen og den er måske OK. Selv ville jeg nok
vælge Corsair, Enermax eller Seasonic.

Bjarne K.