NewsTap lite, kan man se fuld træstruktur ~
Fra : jagge

Dato : 29-01-10 15:54

Hey

Da der kun er EN newreader til iphone så vidt jeg kan se hænger jeg jo
på den, NewsTap.

Men den er ret dårlig grafisk synes jeg når man er vant til macsoup's
overskueligt træstruktur.

Kan dette frembringes i newstap ? Findes der alternativer hvor
overblikket er bedre ?

MVH

Jakob

Fra : Steen

Dato : 02-02-10 08:55

On 2010-01-29 15:54:26 +0100, jagge said:

> [...]
> overskueligt træstruktur.
>
> Kan dette frembringes i newstap ? Findes der alternativer hvor

Hej Jacob.
En egentlig træstruktur er der ikke, hvis du trykker øverst i en post,
kan du se en kraftigt handicappet struktur
http://dl.dropbox.com/u/2576680/foto.jpg

I går kom der en opdatering af Newstap, der giver en del flere
funktioner, som fx filtre etc.

Fra : jagge

Dato : 02-02-10 10:23

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> En egentlig træstruktur er der ikke, hvis du trykker øverst i en post,
> kan du se en kraftigt handicappet struktur
> http://dl.dropbox.com/u/2576680/foto.jpg

Hej Steen

Den der har jeg fundet.

Det er muligvis min begrænsede rummelige sans, MEN jeg kan simpelthen
ikke få den handicappede træstruktur til at give mening. Jeg kan
simpelthen ikke se for mig hvor jeg er via den. Håbede lidt at der var
mulighed for at folde den ud :0)

MVH

Jakob

Fra : Steen

Dato : 02-02-10 12:50

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> Hej Steen
>
> Den der har jeg fundet.
>
> Det er muligvis min begrænsede rummelige sans, MEN jeg kan simpelthen
> ikke få den handicappede træstruktur til at give mening.

Det er ikke kun dig. Den er bare ikke ret handy.
Den er fin til mindre grupper med få poster, men den er træls ved
grupper med gange indlæg/tråde.

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-02-10 00:58

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Det er ikke kun dig. Den er bare ikke ret handy.
> Den er fin til mindre grupper med få poster, men den er træls ved
> grupper med gange indlæg/tråde.

Alt i alt er det vel ingen newsreadere, der har lige så godt en
træstruktur som MacSOUP. Det gælder også til Mac OS X. Det er derfor,
mange af os holder fast i MacSOUP.
--
Henrik Münster
Esbjerg