MS Windows
briani 27239
Netværk Win/ til XP?
Fra : Mr. Mox

Dato : 29-01-10 12:43

Har lige fået en bærbar med Win/ Home Premium. På den kan jeg se hvad jeg
har i "Dokumenter" på min gamle stationære XP.
Men jeg kan ikke på den stationære XP se noget til min bærbare?
Jeg havde en tussegammel Bærbar som også havde XP på, der var det fint begge
veje!!

Jeg er lidt i vildrede med de forskellige betegnelser på de to maskiner.
I XP er der netværk og netværksteder, i Win7 snakker man op hjemmegrupper og
vist
nok kun mellem maskiner med Win/ Kan det passe?.

Skal man downloade en Outlook Express på Win 7. for at undgå deres nye
mailprogram?

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 29-01-10 15:11

"Mr. Mox" <Mr.Mox@sofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> I XP er der netværk og netværksteder, i Win7 snakker man op
> hjemmegrupper og vist
> nok kun mellem maskiner med Win/ Kan det passe?.

Spørgsmål om netværk hører til i netværksgruppen news:dk.edb.netvaerk og
der har lignende spørgsmål været oppe at vende flere gange - så start
med at læse trådene om emnet der.

> Skal man downloade en Outlook Express på Win 7. for at undgå deres nye
> mailprogram?

Der er netop ikke noget mailprogram med, så man selv kan vælge - men du
kan ikke downloade Outlook Express - lidt synd for de mange, der er
glade for den.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Jens Jensen

Dato : 29-01-10 16:05

Mr. Mox skrev, on 29-01-2010 12:43:
> Skal man downloade en Outlook Express på Win 7. for at undgå deres nye
> mailprogram?

Jeg vil foreslå dig at læse tråden "mest lig OE" i dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express.

Fra : Jens Jensen

Dato : 29-01-10 16:10

Jens Jensen skrev, on 29-01-2010 16:05:

> Jeg vil foreslå dig at læse tråden "mest lig OE" i
> dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express.

Denne tråd er bedre: "mest lig med OE" i dk.edb.internet.software.mail+news