MS Windows
briani 27239
vista
Fra : lom k

Dato : 29-01-10 11:08

Hej

Jeg har en Vista med 3 bruger profiler på. De har kørt fint, men nu
giver det ene problemer. Vista kommer med en fejl under indlogning om
at profile ikke kunne indlæses korrekt og der anvendes et midlertidet
profile hvor ændre ikke kan gemmes.
Selv mener jeg fejl er i denne brugers profile. At det kunne være en
fejl i reg databasen.

Jeg tænkt på at finde et tool som evt kunne løbe reg databasen igenne
og rette fejl. men hvad findes der?? og har vista evt selv et sådan
tool??

anden løsning kunne være at gemme denne brugeres data c:\bruger\bruger
navn\*.* så jeg få alle data med, sikker mig at mail data ligger i
disse mapper

andre forslag ???

mvh

lomse.dk

Fra : emjeppesen

Dato : 29-01-10 12:09

lom k skrev:

>andre forslag ???

Prøv systemgendannelse til en dato før problemet opstod.
Hilsen emj

Hilsen emj